Denne siden krever javascript
10Bet|Bet24|Bet365|Betfair|Betsafe|Betsson|NordicBet|PinnacleSports|Unibet
DISKUSJONSFORA

Øvrige » ON-prat

Tilbake til forum
Gratulerer så mye Kristobal
åndensMakt Postet 08.03.2010 22:06 Regnskap
Endret
08.03.2010 22:06 åndensMakt

med titlen for februar:-) Vel fortjent

M.V.H åndensMakt

Tramp, tramp, tramp på en fugl

Tramp, tramp, tramp på en kanarifugl
- Svar på innlegg
Gratulerer, Kristobal!
EG Postet 08.03.2010 22:32 Regnskap
Solid skriveevne, masse kunnskap, alltid morsomt å lese analysene og ekstra bra når tipsene også sitter!

Vel fortjent!

Jeg er enestående:
Jeg forstår noe ingen andre forstår - min egen humor
Jeg er enestående:
Jeg gjør noe som ingen andre gjør - jeg ler av mine egne vitser
- Svar på innlegg
Re: Gratulerer, Kristobal!
Dr.Mowinckel Postet 08.03.2010 22:41 Regnskap
Her er det bare å henge seg på. Er veldig imponert av hva du presterte under OL Kristolbal!
Tittelen er vel fortjent.
Gratulerer!
- Svar på innlegg
Re: Gratulerer så mye Kristobal
Vectrasboy vectra9517@yahoo.no Postet 08.03.2010 23:07 Regnskap
Jau, her er me enige, super jobb, utvilsomt at du er en dyktig kar, men ønsker meg flere H2h fra vintresport, da tilbakebet. % der er mye bedre enn på vinner/topp 3... Men uansett kjempe jobb du gjør:-)

Brun Hele Livet!
- Svar på innlegg
Roman Empire Postet 09.03.2010 07:43 Regnskap
Helt sikkert en flot måned fra Kristobal med 117.75 % for 53 spil - imponerende og godt gået. Alligevel synes jeg ikke, at det er månedens bedste indsats - og endda langt fra. Personligt har jeg haft stor fornøjelse af at følge nye "Caesar", og jeg synes faktisk, han har leveret en nogetbedre måned.

Caesar med 125.26 % for 50 spil er i min optik noget bedre. Bedre resultat, større overskud, større marked (håndbold/NBA vs. vintersport (som også under OL er et mindre marked på højoddsere ved vinderspil). Caesars har været kontinuerligt, mens Kristobals i sidste ende er afhængige af nogle lucky dip (skal det jo også være i det oddsleje) - H2H havde været en anden sag i vintersport. Alt i alt er jeg ikke i tvivl om, at brugerne vil have fået mere ud af Caesars spil.

Ellers synes jeg faktisk også, at RinusMichels har leveret en fremragende måned på et svært marked som fodbold - det er også beundringsværdigt og 31 spil med 127.53 % på sådan et marked har også været en meget stor gevinst for OddsNet-brugerne.

Tillykke til Kristobal - selvom jeg synes, der har været bedre bidrag som de 2 nævnte :-)
- Svar på innlegg
Kristobal Postet 09.03.2010 09:31 Regnskap
Takk for hilsninger og gode innspill. Vinnerspill kontra H2Hs er hele tiden et diskusjonstema. Jeg har i perioder postet en god del H2H tidligere, med litt vekslende hell. Jeg merker at det er vanskeligere å finne de gode H2H-ene nå enn før, fordi bookiene i veldig stor grad konsentrerer utvalget rundt de mest profilerte løperne. Da hjelper ikke alltid breddekunnskap om mediokre løpere så mye.

At det er flere gode kandidater til å bli månedens ON-er er bare hyggelig, og hvor fortjent eller ikke utmerkelsen er står folk helt fritt til å ha sin egen mening om. Det jeg selv er mest tilfreds med under OL er at det ikke var ett enkeltspill eller to alene som sørget for at det ble et bra mesterskap. Hadde jeg prikket noen få spill og prikket en lucky 50-oddser så hadde det stilt seg annerledes.

Med Pittin, Cologna, Brunet, Panzhinskiy, Olsson, Hauswald og Tyskland, samt et par H2H-er så var det ikke enkeltspill alene som gjorde utslaget. I tillegg var det jo flere 4.-5. plasser inne i bildet slik at marginene heller ikke var på rett side hele veien.

Underholdningsaspektet kan vel også være noe som enkelte setter pris på, og det er jo strengt tatt bare en tipser på dette forumet som klarer å treffe akkurat den løperen som får konkurransen delvis spolert av at støtteapparatet glemmer å ta av stroppen etter å ha lagt skiene i skibyttebåsen. :-)

For øvrig samme tipser som klarte å treffe akkurat den maratonløperen som ble stanset av en tullete irsk prest under OL (Vanderlei De Lima - tok likevel bronse) og samme tipser som fikk stanset en bruddrytter i Tour De France med en demonstrasjon hvor de sperret veien (Roman Feillu - ble likevel tredjemann).

Så kan folk si akkurat hva de vil om mine tips og strategier, min motivasjon for å holde på og så videre. Det er ikke til å komme fra når man bruker en del av fritida på å skrive på sånne forum, så er det for å skape engasjement og interesse. Å bli lagt merke til. Få kritiske innspill og gode diskusjoner.

Hadde jeg ikke fått det, så hadde jeg neppe giddet å drive på med dette i så mange år. Så takk for utmerkelsen og alle gode diskusjoner. Måtte det fortsette!
- Svar på innlegg
Roman Empire. Nå er det ikke
åndensMakt Postet 09.03.2010 10:43 Regnskap
bare TBP som teller for å bli kåret. Men ser hvor du vil henn. Limer inn info om hvordan ON tenker ved å kåreingen.

Nå er det ennå 10 kåringer igjen dette året, så muligetene er der for de fleste ennå. (forøvrig ser jeg at jeg selv var kåret en gang føre Kristoball :)

Til slutt tar vi med litt generell informasjon om våre kåringer/utmerkelser:

OddsNet ønsker å gjøre litt ekstra stas på gode bidragsytere og derfor har vi en kåring som vi kaller "Månedens OddsNetter". Den som vinner denne utmerkelsen mottar NOK 1.000 (eller tilsvarende i annen valuta) inn på spillekonto hos en av våre annonsører og inntar for evig tid en plass i OddsNets "Hall of fame".

Et kriterie for å bli vurdert som månedens OddsNetter er at man bruker "Mine spill"-funksjonen og poster tips på foraene. Mange benytter allerede denne funksjonen som enkelt kan brukes til å holde regnskap over både spill som postes på foraene og private spill. Vi ser likevel gjerne at enda flere OddsNettere tar i bruk funksjonen. Andre ting som vil bli lagt vekt på er selvsagt kvaliteten på analysene og tilbakebetalingsprosenten (TBP).

Vi understreker likevel at det ikke BARE er tilbakebetalingsprosenten for den enkelte som blir lagt til grunn ved utvelgelsen av månedens OddsNetter, men en helhetlig vurdering. For eksempel vil hjelp med utvikling av spilleguider, posting av resultater og alt annet som er positivt for OddsNets brukere telle med når vi skal plukke ut en vinner.

Hver bruker kan vinne en gang i løpet av året, og vinnerne står selvsagt samtidig sterkt i kåringen av "Årets OddsNetter". Årets OddsNetter 2010 vinner NOK 5.000 i tillegg til en flott pokal!

M.V.H åndensMakt

Tramp, tramp, tramp på en fugl

Tramp, tramp, tramp på en kanarifugl
- Svar på innlegg
Kristobal!
Avstängd Postet 09.03.2010 19:40 Regnskap
Hjälpte till med att förgylla senaste månaden. Stort tack!
- Svar på innlegg
Re: Kristobal!
Eric B Postet 10.03.2010 18:52 Regnskap
Gratulerer, Vel fortjent!
- Svar på innlegg
RinusMichels jeffreybuckley@hotmail.com Postet 12.03.2010 19:25 Regnskap
Gratulerer Kristobal!
Jeg blander meg slettes ikke i hvem som vinner disse prisene og synes det var en fornøyelse å følge dine tips under OL.
For første gang tippet jeg på annet enn fotball flere ganger på en uke og spesielt skiskytting var noe sykt spennende å følge på livebet - og der bidro du jo flott til en glimrende spenning.

Lykke til videre med dine mange gode tips!

RM

http://www.youtube.com/watch?v=aLYX42fIndQ
Bloed zweet & tranen.
- Svar på innlegg
Piggfri Postet 13.03.2010 10:43 Regnskap
"Underholdningsaspektet kan vel også være noe som enkelte setter pris på, og det er jo strengt tatt bare en tipser på dette forumet som klarer å treffe akkurat den løperen som får konkurransen delvis spolert av at støtteapparatet glemmer å ta av stroppen etter å ha lagt skiene i skibyttebåsen. :-)"
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fantastisk bra:)
Gratulerer med prisen, vel fortjent!
- Svar på innlegg