Denne siden krever javascript
Bet365|Betfair|Betsafe|Betsson|Centrebet|Expekt|NordicBet|PinnacleSports|Unibet
DISKUSJONSFORA

Øvrige » Travprat

Tilbake til forum
Rikstoto Direkte kan det bli dårligere ?
Bendik Postet 07.03.2010 21:52 Regnskap

Svaret må bli et rungende ja

Etter en fryktelig start trodde jeg at de måtte kunne forbedre seg betydelig.
Bortsett fra at de har fått på plass en del spillinfo (grafikk) som manglet den
første tiden (skandale), så er det bare å konstatere at alt annet er like dårlig
om ikke verre.

I dag feks greier de kun å vise halve løp 7 på Harstad "siden det ikke inngikk
i V5". Makan til idioter. Sitter å venter på reprisen i håp om at hele løpet
vises da, men nei. I tillegg vises ikke løpene fra Biri i reprise i det hele tatt !!
Istedet blir vi beriket med "ekspert tips" som er helt verdiløs svada.

Rikstoto Direkte har i all tid vært et elendig produkt, men gud hjelpe meg
hvor hjelpeløst det nå er blitt !

- Svar på innlegg
Rikstoto Direkte kan det bli dårligere ?
fakedude Postet 08.03.2010 20:11 Regnskap
Leste noe om det på facebook i går.
En kompis av meg som er hesteeier skulle se RD sendingen. Det er første gang jeg har lest at han faktisk kalte det han ble presentert for søppel. Og da snakker vi om en rolig og sindig mann fra nord...

Jeg har avsluttet mitt abonnement den 31.januar. Februar var gratis og takk for det. Hele denne mnd  ( utenom dager med Hella/Solberg/Slåtsveen) var en pine i amatørskap og manglende heste og kuskekunnskaper. Når såkalte eksperter kommer med svadaprat i 3-4 min så blir det bare ulidelig i lengden. Dette makkverket fortjener ikke amatører foran kamera. De burde lytte til en fjellvettregel som sier at det ikke er for seint å snu.
- Svar på innlegg
Re: Rikstoto Direkte kan det bli dårlige
rainman Postet 09.03.2010 16:58 Regnskap

En ting er vi alle enige om sendingene er ikke bra, jeg for min del abbonerer på RD kun for og se løpene, jeg driter i hva som blir sagt om tips ol. stoler kun på mine egne vurderinger.
hadde kanalen prioitert kun løpsvisning og ikke allslags dårlige intervjuer og lignende svada som blir vist så hadde alt blitt bedre.. varmingstips og vurderinger fra studio ,det er bare forvirrende, det gjelder både hella og co som var der før og amøbene som er der nå..
mitt tips til RD ,konsentrer dere om og vise et best mulig konsept fra løpene,eventuelt følg aktuelle hester i varming. slik at vi får se selv. og dropp de såkalte expert uttalelsene fra folk i studio.. det kan da ikke være så vanskelig og dele en skjerm i 2 og følge 2 hester samtidig i varming.
og for guds skyld ,få på plass dette løpsarkivet som dere har lovet oss spillere så lenge....

- Svar på innlegg
Tipsene på RD
EG Postet 09.03.2010 17:15 Regnskap
Som jeg har forsøkt å få frem tidligere, tipsene på Rikstoto Direkte er kun rettet mot leilighetsspillere som enkefru Halvorsen, husmor Petrea Kaillkos, arbeidsledige Petter Tompung, nattarbeider Johan Blond og andre som tilfeldigvis skrur på Rikstoto Direkte TV og kanskje får lyst til å slenge inn en liten bong på kr 96,- i håp om å bli mangemillionær. Intget galt i at Rikstoto har en strategi for å nå slike spillere - problemet er at Rikstoto Direkte kanalen ikke er stedet å formidle slike kjappe tjatte tips & kommentarer ettersom denne gruppen i liten grad abonnerer på RD. I stedet belemres vi andre som har et nærmere forhold til trav, med denne svadaen som går i reprise etter reprise etter reprise etter reprise uten at vi får se et eneste nylig avholdt løp.

For meg som for rainman, mitt Rikstoto Direkte abonnement er med bakgrunn i å se løpene - selv om jeg har adskillig mer sans for Kurt Hella enn det han har - selv om Hella kunne ha en stygg tendens til å ødelegge oddsen på egne objekter, men også finne fram til objekter som jeg selv ikke hadde klart å få frem (evig takknemlig for V65-draget juni 2008 som gjorde at jeg byttet ut et programfyll med dette draget og tok solid del i jackpotten).

Jeg er enestående:
Jeg forstår noe ingen andre forstår - min egen humor
Jeg er enestående:
Jeg gjør noe som ingen andre gjør - jeg ler av mine egne vitser
- Svar på innlegg