Som jeg har forsøkt å få frem tidligere, tipsene på Rikstoto Direkte er kun rettet mot leilighetsspillere som enkefru Halvorsen, husmor Petrea Kaillkos, arbeidsledige Petter Tompung, nattarbeider Johan Blond og andre som tilfeldigvis skrur på Rikstoto Direkte TV og kanskje får lyst til å slenge inn en liten bong på kr 96,- i håp om å bli mangemillionær. Intget galt i at Rikstoto har en strategi for å nå slike spillere - problemet er at Rikstoto Direkte kanalen ikke er stedet å formidle slike kjappe tjatte tips & kommentarer ettersom denne gruppen i liten grad abonnerer på RD. I stedet belemres vi andre som har et nærmere forhold til trav, med denne svadaen som går i reprise etter reprise etter reprise etter reprise uten at vi får se et eneste nylig avholdt løp. For meg som for rainman, mitt Rikstoto Direkte abonnement er med bakgrunn i å se løpene - selv om jeg har adskillig mer sans for Kurt Hella enn det han har - selv om Hella kunne ha en stygg tendens til å ødelegge oddsen på egne objekter, men også finne fram til objekter som jeg selv ikke hadde klart å få frem (evig takknemlig for V65-draget juni 2008 som gjorde at jeg byttet ut et programfyll med dette draget og tok solid del i jackpotten).
Jeg er enestående:
Jeg forstår noe ingen andre forstår - min egen humor
Jeg er enestående:
Jeg gjør noe som ingen andre gjør - jeg ler av mine egne vitser
|