Ser at Nordicbet igen tilbyder indskudsbonus. Ikke bare til nye kunder, men også til eksisterende kunder. At de giver til eksisterende kunder, syntes jeg er totalt flot, men, men, men....... Der står følgende i deres kampagne: Få din bonus nu. Så let er det: - Mellem 26.02 og 08.03.2010 skal du blot lave en indbetaling og spille for samme beløb, som du har sat ind (eller 400 kr. alt efter hvad der er mindst). - Indsæt f.eks. 400 kr. og få den maksimale bonus på 200 kr. Indsætter du 200 kr, får du 100 kr. ekstra, mens en indbetaling på 1000 kr. bliver til 1200 kr. Vælg mellem vores mange odds og LiveBet, når du har spillet samme beløb som din indbetaling, får du beløbet i bonus, der indsættes på din konto indenfor 48 timer. For at få denne bonus skal du trykke på den grønne knap nedenfor og logge dig ind på din konto. Tilbuddet har enkle Tilbuddet har enkle vilkår og kan kun benyttes af kunder bosat i Danmark, Norge, Sverige eller Finland. og gælder kun danske, norske, svenske og finske kunder. Alt ser jo flot ud. De havde det samme tilbud i December 2009 hvor de blot havde lidt større maks beløb. Nemlig 50 % af indskud op til 600 kr. (300 i bonus) Dette benyttede jeg mig så af og selv om jeg har spillet de 600 op og idag står på 0 så har jeg aldrig fået den der indskuds bonus........ Har så klaget til dem flere gange og afventer nu svar fra den sidste klage, som skulle blive besvaret på mandag. Hvis jeg ikke får nogen indskudsbonus på 300 kr. så vil jeg helt klart kalde det for falsk reklame og så kan deres tilbud ellers lyde så flot, så flot. Så spændende at se hvad de har tænkt sig at svare denne gang. Andre der har haft problemer via dette tilbud fra Nordicbet?
|