Denne siden krever javascript
10Bet|Bet24|Bet365|Betfair|Betsafe|Betsson|NordicBet|PinnacleSports|Unibet
DISKUSJONSFORA
PinnacleSports.com Online Sports Betting

Tips » Tennis

Tilbake til forum
OddsNetspill: Zimonjic/Tipsarevic
Frankie P. Postet 06.03.2010 12:45 Regnskap
  • Sport:Tennis
  • Land:Internasjonal
  • Liga:Davis Cup
  • Kamp / utøvere:Zimonjic/Tipsa - Bryan/Bry
  • Tips/ utfall:Zimonjic/Tipsa
  • Spillestopp:06.03.2010 14:00
  • Odds:3.50
  • Innsats:3/10
  • Selskap:Bet365

Davis Cup: Serbia - USA

OBS! Dette spillet kanselleres hvis andre spillere velges enn Zimonjic/Tipsarevic og Bryan/Bryan.

Serberne tok en oppskriftsmessig 2-0-ledelse i går, men både Troicki og Djokovic måtte jobbe hardt for seieren. I dag har Zimonjic og Tipsarevic (som etter all sannsynlighet velges til denne matchen) sjansen til å lukke rubber`n med 3-0, men de møter ett av tidenes beste double-par.

Brødrene Mike og Bob Bryan har vunnet hele 15 av 17 DC-matcher for USA, og det sier litt om hvor gode de er når de spiller med flagget på brystet. Bryans tapte mot Ljubicic/Ancic i 2005 og mot Clement/Llodra i 2008. Jeg tror imidlertid Bryans får en av sine tøffeste oppgaver på svært lenge, når de møter et svært godt serbisk par i heksegryta i Beograd.

Nenad Zimonjic er en utmerket doublespiller, og han er pr.nu ranket som verdensener i doubleklassen. Zimonjic har vunnet 9 av 11 DC-doubles for Serbia, og det inkluderer de 6 siste. I de to som har blitt tapt har han teamet opp med lavtrankede Bozoljac og Vemic, så jeg vektlegger ikke de særlig.

Janko Tipsarevic liker nok at dette spilles på grus, slik at han får brukt sitt eminente returspill til å legge press på amerikanerne. Tipsa er da også en svært god volleyspiller, men Zimonjic er uansett den som må ta ansvar i en slik match.

3.50 på et så bra doublepar som Zimonjic/Tipsa hjemme foran 20 000 tilskuere i Beograd er en odds man aldri kunne fått mot noen andre enn Bryan-brothers. Selv da synes jeg det blir for høyt, og jeg prøver 3 units på at serberne kan sprette champagneflaska allerede i dag.

Frankie

- Svar på innlegg

PinnacleSports.com Online Sports Betting