Denne siden krever javascript
10Bet|Bet24|Bet365|Betfair|Betsafe|Betsson|NordicBet|PinnacleSports|Unibet
DISKUSJONSFORA
PinnacleSports.com Online Sports Betting

Tips » Tennis

Tilbake til forum
OddsNetspill: John Isner
Frankie P. Postet 05.03.2010 15:16 Regnskap
  • Sport:Tennis
  • Land:Internasjonal
  • Liga:Davis Cup
  • Kamp / utøvere:Troicki - Isner
  • Tips/ utfall:Isner
  • Spillestopp:05.03.2010 16:05
  • Odds:2.75
  • Innsats:3/10
  • Selskap:PinnacleSports

Davis Cup: Serbia - USA

Viktor Troicki ble foretrukket foran Janko Tipsarevic til denne første matchen, og jeg er litt overrasket over det valget. Troicki har spilt endel Davis Cup tidligere, men kun 2 tellende matcher. Den første røyk han 2-3 i sett på bortebane mot Davydenko i 2008, mens han slo Dustov 3-2 i sett hjemme i Serbia i fjor. Troicki har vunnet 3 av 4 "dead rubbers" (kamper som spilles etter at selve nasjonsmatchen er avgjort), men kun Tursunov kan regnes som god motstand der (møtte også Lacko, men før Lacko ble virkelig god).

Troicki har en ytterst sårbar 2.serve, og jeg har aldri helt stolt på den mentale styrken hans heller. Her vil han ha fordel av innendørs grus, og i tillegg en flokk med gale serbere i ryggen, men det å møte en spiller som Isner når man kjenner litt nerver er aldri gøy.

John Isner har vært fantastisk i år, og han får sin velfortjente Davis Cup-debut her. Det er ingen tvil om at grus er hans dårligste underlag, men det at kampen går Indoors liker han garantert. Isner uten påvirkning fra vær og vind betyr at amerikaneren får maks tid og ro i serverytme og forehandutførelse, noe han trenger for timingen.

Jeg blir absolutt ikke overrasket om Isner sender amerikanerne i føringen her, og jeg har liten tro på at debut-John går ned enkelt hvertfall.

3 units prøves til 2.75 hos PinnacleSports. Betfair er høyere, men volumet holder ikke til et ON-spill.

Frankie

- Svar på innlegg

PinnacleSports.com Online Sports Betting