Denne siden krever javascript
Bet24|Bet365|Betfair|Betsafe|Betsson|ComeOn|NordicBet|PinnacleSports|Unibet
DISKUSJONSFORA

Oddstips » Fotball

Tilbake til forum
Portsmouth - Birmingham, corner H2H
skrell Postet 05.03.2010 15:05 Regnskap
Endret
05.03.2010 15:08 skrell

• Sport:Fotball
  • Land:England
  • Liga:FA Cup
  • Kamp / utøvere:Portsmouth - Birmingham
  • Tips/ utfall:Corner H2H
  • Spillestopp:06.03.2010 13:30
  • Odds:1.65
  • Innsats:5
  • Selskap:NordicBet

Hei

Prøver meg på et nytt cornerspill imot Birmingham. De produserer bortimot ikke cornere, de har en spillestil blottet for vingspill. Jeg har spilt et max spill mot Birmingham før og den analysen har for så vidt litt relevans for denne kampen også: http://www.oddsnet.com/game/render/item/192198

Det blir nok en jevn kamp hvor det meste kommer til å skje på midtbanen så jeg forventer ikke særlig mange cornere til noen av lagene, men at Portsmouth får flest er jeg ikke i tvil om. De er vel også gjort til knepne favoritter i kampen. Og det er noe en etterlengtet opptur og spille FA cup for disse gutta.

Tar med lagenes 3 siste cornerkamper

Burnley Portsmouth 4-3

Portsmouth Stoke 7-7

Southamton Portsmouth 4-6

Birmingham Wigan 2-7

Fulham Birmingham 3-1

Derby Birmingham 2-6

De to siste kampene i PL gir vel mest relevans der Birmingham har klart å skape 3 corner på 180 minutt spill. Ikke noe stort cornerlag Portsmouth heller men de produserer jevnt over mer enn dagens motstander. Jeg hadde egentlig forventet meg en linje på rundt 2,5 i denne kampen. (kan spilles hos bet365 til 2.1 på -1,5) Men i konkurranse sammenhang velger jeg NB`s 1,65 på at Pompey får flest corner.

Lykke til om du følger.

- Svar på innlegg