Denne siden krever javascript
10Bet|Bet24|Bet365|Betfair|Betsafe|Betsson|NordicBet|PinnacleSports|Unibet
DISKUSJONSFORA

Øvrige » Bookmaker

Tilbake til forum
Bekreftet spill godkjent
Flipper Postet 04.03.2010 19:27 Regnskap

Fulgte en fotballkamp live hos en bookie en kveld denne uken og kampen ble også vist på nettet hos bookien. Etter ca.20 minutter av 2.omgang satser jeg et spill på at kampen ender 0-0 til fulltid til ganske fin odds. Innsatsen var noen hundre kroner og jeg trykker på bekreft spillet, som vanlig hos bookiene blir spillet satt på vent noen sekunder før godkjennelse...i dette tilfellet 10 sekunder.
Midt i denne tenkeperidoen scorer et av lagene mål og alle spillmuligheter blir som vanlig "stengt for spill". Jeg ser og hører kommentatoren på kampen jubler for målet som blir scoret, men likevel blir mitt spill satt som godkjent og pågående hos bookien(det var selvfølgelig allerede tapt for min del).

Svar fra bookien "tradere" var at så fort man trykkte på bekreft så var spillet satt, hvorfor skal man da vente på godkjennelse i 10 sekunder før bekreftelsen er på plass????

I mange tilfeller etter at man trykker bekreft av livespill så får man beskjed om at spill er stengt eller forandret odds. Ikke lett å bli klok på bookiene alltid men svaret var litt pussig syntes jeg:))

Mvh/Flipper

Every bet can go too hell!
- Svar på innlegg
Re: Betryggende svar fra bookien:)
Flipper Postet 06.03.2010 12:07 Regnskap
Takk for din henvendelse.

Jeg har videresendt dette til traderteamet og de vet at du ikke er
fornøyd, men alt jeg får i svar er at de er meget rettferdige.

Bare ta kontakt igjen om det er noe mer du lurer på.

------------------------------------------------------

Hehe...greit svar dette..lol:)

Mvh/Flipper

Every bet can go too hell!
- Svar på innlegg
Dette ser ut som en mail fra Ladbrokes
åndensMakt Postet 06.03.2010 12:10 Regnskap
?????  Er det det Flipper?

M.V.H åndensMakt

Tramp, tramp, tramp på en fugl

Tramp, tramp, tramp på en kanarifugl
- Svar på innlegg