Denne siden krever javascript
10Bet|Bet24|Bet365|Betfair|Betsafe|Betsson|NordicBet|PinnacleSports|Unibet
DISKUSJONSFORA

Øvrige » ON-prat

Tilbake til forum
Nordmenn skammer seg over Petter's uttalse
Piggfri Postet 01.03.2010 21:02 Regnskap

http://www.dagbladet.no/2010/03/01/sport/ski/langrenn/petter_northug/ol_i_vancouver/10656709/

Tja, jeg er selv nordmann og jeg skammer meg overhodet ikke. Hadde det ikke vært for folk som Northug jr. ville langrennsporten vært "long gone". Husker Dæhlie fikk litt tyn av sine egne for å gå baklengs over mål, men denne smale idretten trenger litt oppmerksomhet for og overleve.

- Svar på innlegg
Re:
Big Beat Boutique sommersam@hotmail.com Postet 02.03.2010 00:00 Regnskap
Skammer meg gjør jeg ikke fordi jeg ikke føler noen grunn til å la meg representere av denne Northug. Likevel klarer jeg ikke å legge skjul på at jeg synes han er en latterlig karakter.

Det er snart på tide at folk begynner å se bak nasjonaliteten på andre mennesker og dømme dem på bakgrunn av hva de har å komme med.

FK Qarabaq - Brann - Bergen
- Svar på innlegg
Re:Ingen grunn til å skamme seg over...
kjemos Postet 02.03.2010 03:22 Regnskap
Northugs's uttalelser nei, men heller som jeg skrev tidligere i OL, at det var tåpelig å boikotte, den samme pressen/media, da det ikke gikk veien innledningsvis.
At ikke Gunde Svan skjønner at Petters uttalelser er den delen som mangedobbler hans lønn, ja det sier vel mest om Svan.
Vel, Midt-Norge, eller rettere sagt Trøndelag ble 4 beste nasjon i vinter OL.
Det er vel omtrent som forventet, og trøndere har b.l.a gjennom RBK's mangeårige overlegenhet, forlengst sluttet å gå av skaftet av den grunn. Vi er jo best i alt.
- Svar på innlegg
Latterlig?
Trosten Postet 02.03.2010 11:56 Regnskap

Dømme dem på hva de har å komme med?

Man skal høre mye rart fra mr 1%. Vi andre skal bare prise oss lykkelig for at folk nettopp dømmer de for hva de har å komme med.

Når det gjelder Nordthug så skjønner man at han har mye vett i pannen. Mannen kan nemlig prate for seg. Når det gjelder furting etter dårlige resultater så kan du prøve å nevne en storhet som ikke har tatt en 2. plass eller et tap tungt. Det er bare et godt tegn på storhet det. Hadde vært få storheter ellers!

Igjen skal vi prise oss lykkelig over at vennegruppen 1% nettopp bare er det. Se på Russland og hva de får til... Brrr. La oss for guds skyld holde den gruppen under 1%! Takk!

Og hva er det som er så galt ved å si at man skal parkere svenskene før en "kamp"? NOTHING!

Nordmenn skammer seg? Hvem nordmenn er det Gunde Svan snakker om da? Noen seminorske venner eller bare en liksomdrøm...  Og var det ikke en og annen som skammet seg litt over denne bondenarren når han en gang i tiden labbet av gårde med en stav ment for stavsprang og intet annet.

Hva med dette hockeygale nabolandet? Hvor mange billioner ganger har svenskene slengt dritt og gjort seg konger over nordmenn på isen? For hva? For at de har noen tusen flere ishaller enn Norge og derfor et par spillere som er bedre enn de norske. Hadde Norge hatt like mange ishaller som svenskene så hadde det vært vi som utlignet til 2-2 mot Canada 20 sekunder før slutt i OL-finalen. Svenskene skjønner det ikke! De få nordmenn som mener Northug er latterlig skjønner det heller ikke! BBB eller nå mr. 1%: Fortsett nå leve i din minimalistiske sneverboble av en særakademikerverden.

Vi andre hyller en allerede stor idrettsmann. La oss håpe at ikke en masete sensasjonsdrittjagende media ødelegger moroa ved å være idrettsmann. Det må da være lov å være bråkjekk mot en motstander uten at man skal bli stemplet som en drittsekk av den grunn. Svenske iskrigere har vært bråkjekke i mange tiår. Jeg kan ikke komme på en eneste svensk iskriger som kan kalles drittsekk. DET ER LOV Å VÆRE GOD!

Møkk lei denne sneverfisefinepoetakademikerkulturen hvor man for en hver pris skal stemple folk som unormale, latterlige eller hva. Hvem er det som er unormale? Kanskje nettopp de sneverfisefinetrordeernoeakademikerne? 1%!!!! Tror det ja!

Får holde for denne gangen siden muligheten nok byr seg snart igjen...

Følte nok en gang for å kommentere...

Trosten

THE ONLY THING I`M ADDICTED TO..http://www.miinto.no/
- Svar på innlegg
Re: Latterlig?
jørnp Postet 02.03.2010 13:15 Regnskap
Northug er en smart mann, ingen tvil. Giske burde dratt han inn i gruppen ;)

Rafa = www.physioroom.com 24/7
- Svar på innlegg
Avstängd Postet 02.03.2010 21:01 Regnskap
Som svensk tycker jag att han för jävlig. :-)
Det är väl det som är meningen?
- Svar på innlegg
Kornboy Postet 02.03.2010 21:09 Regnskap
Ja, det er det som er meningen :)

http://www.youtube.com/watch?v=QbxTOunWdxw&feature=related
- Svar på innlegg