Denne siden krever javascript
10Bet|Bet24|Bet365|Betfair|Betsafe|Betsson|NordicBet|PinnacleSports|Unibet
DISKUSJONSFORA

Øvrige » Bookmaker

Tilbake til forum
Innskudd bookies via kredittkort???
Idun Postet 28.02.2010 22:38 Regnskap
Hvordan er det mulig å sette et innskudd hos bookiene?

Jeg vet at Moneybookers spør om pengene skal brukes til spill, og hvis du svarer enten nei eller ja, så er problemet det samme når du i neste omgang vil sette midlene videre til en bookie.

Det samme gjelder for såvidt kredittkort, enten det er Visa eller Mastercard. Får ikke satt inn noe som helst.

Finnes det noe løsning, unntatt bankoverføring eller til norsk konto (som noen bookier har opprettet)???
- Svar på innlegg
Jeg tror fortsatt det er slik
EG Postet 01.03.2010 16:09 Regnskap
at dersom du bruker Visa-kort som er direkte knyttet opp mot din bankkonto (et debetkort), så skal det fortsatt være mulig å overføre penger til bookiene.
Mastercard er et kredittkort, det vil si at du i teorien spiller på krita og det er det ikke lov til.

Såvidt jeg har forstått så trer den nye loven om forbud for bankene å overføre penger til utenlandske spilleselskap, i kraft før til sommeren. Inntil den tid bør det fortsatt være mulighet for å bruke debetkort, men altså ikke kredittkort.

Korriger meg om jeg tar feil!

Jeg er enestående:
Jeg forstår noe ingen andre forstår - min egen humor
Jeg er enestående:
Jeg gjør noe som ingen andre gjør - jeg ler av mine egne vitser
- Svar på innlegg
Re: Jeg tror fortsatt det er slik
nighbet Postet 01.03.2010 18:01 Regnskap
Korrekt som EG skriver. Innskudd med Visa kort er ikke noe problem, så lenge den er knyttet opp mot egen bankkonto... Man spiller altså ikke på kreditt noe som er ulovlig.

Når det gjelder moneybookers er dette veldig greit og enkelt. Bare å hake av for at dette skal brukes til gambling og dermed ingen problemer. Forøvrig fungerer uttak også veldig bra. Gjorde uttak fra pinny i natt til moneybookers. Pengene på konto hos moneybookers 30 min senere og overførte derifra til min egen bankkonto. Nå er pengene allerede inne. Enkelt og flott :)

Lykke til.
- Svar på innlegg