Denne siden krever javascript
10Bet|Bet24|Bet365|Betfair|Betsafe|Betsson|NordicBet|PinnacleSports|Unibet
DISKUSJONSFORA

Øvrige » Bookmaker

Tilbake til forum
Betsafe (etik?)
ChristerG Postet 28.02.2010 20:29 Regnskap
Försökte just lägga ett spel till elitloppet hos Betsafe (potentiell nettovinst 4200kr). Hela beloppet refuseras men de sänker oddset! Känns lite oseriöst att erbjuda odds som det inte går att spela till (låg ett spel där sedan en månad tillbaka med en potentiell utbetalning på 3300kr inklusive insats). Har hört om limiteringar tidigare men om man sänker odds för att någon försöker spela (utan att ha tagit emot någon insats) så känns det mindre seriöst.....

- Svar på innlegg
Re: Betsafe (etik?)
Betsafe.com Postet 28.02.2010 21:44 Regnskap
Hei Christer

Som vi svarte deg tidligere hadde det akkumulert seg opp så mye risk på ditt spill alterativ at vår riskvakt valgte å senke oddsen for å prøve å balansere boken. Som du sier hadde du et spill fra tidligere på dette alternativet ellers hadde du fått en gitt sum godkjent som normalt før ev senking av odds.

Er det noe mer du lurer på så bare ta kontakt med vår support Christer

mvh

Team Betsafe
- Svar på innlegg
Unibet er litt smartere
EG Postet 28.02.2010 22:12 Regnskap

Hva riskvakten tenkte eller ikke er for såvidt uinteressant så lenge oddsen stod der og spillet var tilgjengelig.

Jeg har opplevd slike mafiametoder hos Centrebet da de gjenintroduserte norsk trav. Null innsats, men odds slashet på direkten. Heldigvis så opplevde jeg dette kun den ene gangen hos Centrebet.

Unibet gjør det på en annen og litt sleipere måte. De tillater en bitteliten innsats (rundt 100,- NOK). Deretter senker de oddsen tilsvarende. Nå i forbindelse med løpene på lørdag opplevde jeg at Unibet aksepterte en innsats på 111,40 og så på direkten senket oddsen fra 25 ned til 15 (slasherekord?).

Uansett, det er ingen risiko å opptre så uanstendig som bookmakerne gjør. Men til tross for sine minimale limits - jeg trodde ikke at Betsafe også skulle havne i denne gruppen som bare forteller for en uanstendig bransje dette er. Dette spillet burde blitt godtatt - så kunne dere senke oddsen - det ville være en anstendig praksis.

Jeg er enestående:
Jeg forstår noe ingen andre forstår - min egen humor
Jeg er enestående:
Jeg gjør noe som ingen andre gjør - jeg ler av mine egne vitser
- Svar på innlegg
Re: Unibet er litt smartere
Trosten Postet 02.03.2010 12:10 Regnskap
Angående det å være smart. Jeg tror bookiene skal være mer enn litt smarte for å klare overgangen vi nå snart vil oppleve. Vi snakker om den kommende sommerdagen hvor norske banker ikke lenger får lov til å la våre penger havne på bookmakernes konto.

Vi ser at NB Kim ganske enkelt "vitser" oss over svenskegrensen for å opprette en konto i en svensk bank. Den egentlige vitsen må vel være å tro at en sylfersk Norsk-tipping gambler skal finne noe slikt bryet verdt for å hoppe inn i en råtten bransje.

Vi kan vel trygt slå fast det at bookiene i dag i stor grad har ødelagt for seg selv. Det ser ikke ut som dritten slutter heller selv om det noen steder har bremset litt opp. Kjekt når man som her kan takke nei til et spill, men takke ja til hjelpen med å minimalisere risken. Mannen burde ansettes, få betalt og selvfølgelig få pensjonspoeng!

Trosten

THE ONLY THING I`M ADDICTED TO..http://www.miinto.no/
- Svar på innlegg