Denne siden krever javascript
10Bet|Bet24|Bet365|Betfair|Betsafe|Betsson|NordicBet|PinnacleSports|Unibet
DISKUSJONSFORA
Tråden du forsøker å vise er ikke tilgjengelig

Øvrige » Bookmaker

Tilbake til forum
Betsson og uredelig OL-spill
Mandelpotet Postet 27.02.2010 20:37 Regnskap
Endret
27.02.2010 20:38 Mandelpotet

Satte et spill før OL på at Bjørndalen skulle vinne OL gull i Vancouver Da spillet merkelig nok var satt til tapt etter OL-stafetten sjekket jeg bongen og der står det ingenting om at spillet bare gjelder individuelle øvelser, heller ikke da jeg snakker med en av deres live-chattere kunne han peke meg til noe sted på deres sider hvor det står at det gjelder bare individuelle øvelser, men han snakker om at det stod der før bettet ble fjernet. Dette kunne han forøvrig ikke dokumentere

Det står ikke i spillhistorikken at dette gjelder bare individuelle øvelser, dere har ikke noen regler på deres sider som sier at sånne spill bare gjelder individuelle øvelser, noe som gjør det 100% urimelig at dere påstår at dette er gjeldende praksis uten at dere kan vise til noen regler på deres sider som bekrefter dette. Andre bookier som f.eks BET365 har en regel om at også stafetter er inkludert i medaljespill. Regner med at dere gjør det riktige og setter spillet på som vunnet da Bjørndalen faktisk vant gull i Vancouver OL og ikke gjemmer dere bak tåkeprat om at det stod på siden, hva skal man stole på om ikke man kan stole på teksen i bettet? 

Håper Betsson kan ta seg bryet med å svare på dette da de åpenbart ignorerer mailene jeg sender. Evnt fint om dere her har noen tanker om hva som evnt kan gjøres videre
- Svar på innlegg
Re: Betsson og uredelig OL-spill
Betsson.com Postet 27.02.2010 21:59 Regnskap
Hei,
Dette spillet gjalt kun individuelle øvelser, og det skulle også stått på siden vår. Det var problemer med å vise denne teksten om at det kun gjalt individuelle øvelser, og jeg finner heller ikke et punkt i våre spilleregler angående dette, så har derfor valgt å utbetale gevinst på dette spillet likevel. Dette skal være oppdatert på din konto nå, eller innen få minutter.

Ellers kan en svartid på ca 24 timer forekomme i enkelttilfeller i helgene, spesielt på saker som denne. Har ikke saksgangen i support foran meg her, men tror nok ikke at saken er ignorert.

MVH
TerjeJ
Betsson.com

1000 krones oddsbonus til nye norske oddsspillere!
- Svar på innlegg