Denne siden krever javascript
Bet365|Betfair|Betsafe|Betsson|Centrebet|Expekt|NordicBet|PinnacleSports|Unibet
DISKUSJONSFORA

Tips » Trav

Tilbake til forum
H2H: Form slår ikke klasse?
EG Postet 08.02.2010 17:41 Regnskap
  • Sport:Hestesport
  • Land:Norge
  • Liga:Leangen
  • Kamp / utøvere:Soløy Morten-Vorset Ivers
  • Tips/ utfall:Vorset Ivers
  • Spillestopp:08.02.2010 18:20
  • Odds:2.40
  • Innsats:3
  • Selskap:Bet365

At SOLØY MORTEN holder bedre form enn VORSET IVERS er nok de aller fleste enige om. SOLØY MORTEN vant sist og har fine premier før det igjen. Her møter han tøffere selskap, men står til gjengjeld 20 m foran VORSET IVERS samt at han har tøffe konkurrenter 40 og 60 m bak seg. Det er heller ingen ulempe for SOLØY MORTEN at han kuskes av Edvard Kristiansen mens Atle Eggan kusker VORSET IVERS.

VORSET IVERS hadde et kjempeår i 2006 med 16 seire på 28 starter, i 2007 9 seire på 25 starter. Men etter det har VORSET IVERS vært relativt sparsomt startet og fjorårets ene seier er den eneste på 16 starter tilsammen i 2008, 2009 og hittil i år. Jeg skal ikke forsverge meg på at VORSET IVERS tar en seier i dag, men jeg synes sjansen til duellseier klart er til stede.

SOLØY MORTEN står alene på strek. Som så mange andre kaldblodshester føler han seg ensom alene i front. Dermed vil tilleggshestene raskt ha kontakt med SOLØY MORTEN. VORSET IVERS er bra fra start og kan godt tenkes å være en av de aller tidligste opp i rygg på SOLØY MORTEN. Og i kamp mann mot mann (eller kanskje mer korrekt hest mot hest) så utelukker jeg slett ikke at VORSET IVERS slår SOLØY MORTEN. Tidsmessig så har VORSET IVERS vært bedre enn SOLØY MORTEN og dersom min antakelse om tidlig kontakt stemmer så blir VORSET IVERS min knepne favoritt i denne duellen som jeg synes er spillbar ned til 2.00 i odds.

Jeg er enestående:
Jeg forstår noe ingen andre forstår - min egen humor
Jeg er enestående:
Jeg gjør noe som ingen andre gjør - jeg ler av mine egne vitser
- Svar på innlegg