Denne siden krever javascript
Bet365|Betfair|Betsafe|Betsson|Centrebet|Expekt|NordicBet|PinnacleSports|Unibet
DISKUSJONSFORA

Tips » Trav

Tilbake til forum
Vinner til 17,5 i odds?
JamesBond007 Postet 08.02.2010 17:23 Regnskap
Endret
08.02.2010 17:26 JamesBond007

• Sport:Hestesport
  • Land:Sverige
  • Liga:Mantorp
  • Kamp / utøvere:9 Lajos Wurö
  • Tilleggsinfo:løp 3
  • Tips/ utfall:vinner
  • Spillestopp:08.02.2010 19:05
  • Odds:17.5
  • Innsats:2
  • Selskap:Andre/Other

Bookmaker er ladbrokes

9 Lajos Wurö har nok en gang fått bakspor, litt synd dette siden hesten er veldig rask fra start. Må ha litt klaff herifra, men på forhånd ser det likevel ikke helt mørkt ut. 17,5 må være overodds, står nå i 5,0 hos rikstoto (omsetning 19000). Blir trolig spilt opp til kanskje 10, men 17,5 får man aldri i verden! Ladbrokes har slashet plassoddsen på denne til 2,4, fortsatt spillbart slik jeg ser det. Bare 9 hester til start her, favoritten vant 7 løp i fjor men skuffet vel litt i sine 2 siste starter. Hestene 1 og 2 kan begge vinne fra fint spor, Goop sin hest har fått et løp i kroppen. Tilbake til objektet mitt: Vant 3 løp i fjor og 7 av 17 på trippelen. Nest sist satt den fast med krefter spart, noterte likevel 15,6a over full distanse. Sist var sporet elendig men hesten avsluttet bra. J. Tillman er i bra form om dagen, og hun sier til atg.se "jag känner mig inte slagen på förhand."

Lykke til dersom noen følger, hesten er forresten markert med 11% i V65spillet.

Edit: Mine vurderinger (og mitt spill) til lunsjen idag ble jo helt feil, nummer 5 som jeg avskrev vant løpet....
- Svar på innlegg