Denne siden krever javascript
Bet365|Betfair|Betsafe|Betsson|Centrebet|Expekt|NordicBet|PinnacleSports|Unibet
DISKUSJONSFORA

Tips » Trav

Tilbake til forum
V5 B Leangen
elmar Postet 08.02.2010 08:59 Regnskap
Leangen med dobbel V5 i ettermiddag,velger meg V5 B med banker i siste avd. på Creeks Tamina.

B1
3 Kremix har funnet formen igjen etter pausen,vant til fin odds i sitt første løp etter pausen og fulgte opp med en fin tredjeplass nå sist. Er ingen stor vinnerhest dette så den må garderes.
4 Kvamdals Jo kom ut etter pause sist og var ikke langt bak Kremix da,kan vel ventes enda bedre nå.
7 Skauga Tor vant i sin årsdebut under V75 på Leangen 7 januar, er vel aktuell igjen,vant to av 11 i fjor.
1 Sanor skrellet jo skikkelig i V75 i fjor høst med Høytomt som makker,kommer ut etter lang pause nå,jeg tviler på seier men kusken er optimist.
10 Frøy Bambus har jo blitt helt forvandlet på sine gamle dager,takler også full distanse for tiden og står fint inne i løpet grunnlagsmessig men er uhyre vanskelig å vinne med.
9 Fyken Lena og 5 Buås Mio max trippel.

B2
Flott spurt  av 5 Høiby Balder sist da han ikke var langt bak superskrellen Lykke Lars ved målgang, viste form også nest sist og er bankeraktuell.
10 Vesle Helda ble sliten til slutt sist og endte uplassert i løpet men skal regnes tidlig igjen etter den gjennomkjøringen , kom jo fra megalang pause.
9 Stensvik Faksa svek som mye betrodd i noen løp før jul,tilbake i riktig gangart er den  mer enn god nok her.
8 Omer Borken skal heller ikke avskrives tross sporet,holder fin form men er nok avhengig av litt tur herfra.
Åpent bak disse,7 Oda Stjerna, 1 Røyns Blessa  og 6 Mai Evita nærmest.

B3
I utgangspunktet heldekk,alle var seiersløse i fjor men flestparten er sparsomt startet.
11 Pernille Rags er den eneste med seier i år.
Ustartede 5 Over Night La Marc med ok prøveløp fra fint startspor nå i debuten trenger ikke å gjøre seg bort, Kjøsnes mener at 9 MS Annabelle fortjener en plass på bongen, også positive signaler fra stall Garberg ang. 2 Tanita Temptation sine tjangser,
7 Speed Cavalino ok sist,flott spor denne gang, også 4 Arc Chic Chick må vurderes tross det trange sporet.
Vinnerspill og varminger får avgjøre resten.

B4
Meget åpent igjen hvis da ikke Johnsen skal detonere en ny selbuskrell bak 5 Ernst !
Har to feilfrie løp i kroppen nå etter pause og møter ikke allverden til motstand over distansen.
Vant jo nesten halvparten av sine starter i fjor og står ikke hardere til inne i løpet enn at han på normalform kan vinne løpet.
En feilfri 1 Remsvarten kan bli hardest imot,men den er jo vaksinert mot å gå feilfritt.
3 Trønder Pipo årsdebuterte med sølv over sprint,full distanse kan være et minus for den.
Vanskelig spor for 8 Nuskat som var positiv sist over sprint,distansen trekker ned men mulighet for "nilsenføre" i ettermiddag.
Svenskegjesten 6 Ring Best skal heller ikke glemmes,tar vel ikke turen over fjellet helt uten ambisjoner,raden til hesten er brukbar over distansen.
4 IL Heksa og 2 Bundli Seira deretter.
9 Hongslo Frøkna kan være en liten luring,er ok meldt i løpet,var innom galoppen og ble uplassert sist,det var første løpet etter lang pause,baksporet trenger ikke å bli så galt.

B5
Velger meg banker i siste avdeling denne gang,10 Creeks Tamina slipper alle tilleggene denne gang og kan tidlig være fremme til de på grunndistanse.
7 Tamin Power skuffet vel sist,springspor denne gang og den kan få en fin reise underveis.
Jessen optimist med 3 Encore Wl som kommer ut etter pause grunnet skade men full distanse har vel ikke akkurat vært melodien tidligere.
1 Tambrosia Line med oppadgående formkurve men det kan bli tungt å holde unna for favoritten.
2 Arc Whaler ut etter lang pause men jager vel matlapp.

Forløb. bong.
1 avd. 3,4,7, (10 på vent)
2 avd. 5,10,9,8
3 avd. 5,11,9,2,7,4  (varming,vinnerspill)
4 avd. 5,1,3,8,6,9.
5 avd  10 Creeks Tamina

- Svar på innlegg
Kjappe tanker
TravLars travtravtravtrav@hotmail.com Postet 08.02.2010 17:56 Regnskap
Endret
08.02.2010 18:18 TravLars
08.02.2010 18:22 TravLars

1: 1 SOLØY MORTEN vant sist i et annet selskap, leder nok lenge her, da motstanden er formløs, men 78%??? Det er så mye at jeg spanderer noen kryss, 3 VORSET IVERS med løp i kroppen, men var mange av de som startet her. 6 ALM ARAGORN har vel størst sjansen fra 40 meteren? Brukbar form iallfall. 7 KJØLSTAD SPIK har en kjapp speed. 9 SLETTVOLL RAMBO står 60 m bak... Blir nok langt frem, men kan mye. Må tenke litt på løpet frem til start, samt se varminger. Vurderer å stå på 1,6 og kanskje 3 også.

2: 6 PERLE TYR på 89%er og tre galopper i raden, inkl. de to siste. Jeg klarer ikke bankerspille, selv om den nok vinner uten for mye galopp. Feltet er svakt, ingen fan av kusken heller. 8 ARENA er Garberg positiv bak, da løfter jeg henne glatt opp og frem, ble dratt bakover sist. 5 SJEKON og 7 LÅHNE SNIPPEN får også kryss, uten at jeg skal si så mye om de :) Resten virker talentløse...

3: Fremdeles ingen stjerne, 77%eren, 1 GIANT WILL, men bør nok lede lenge her. Garberg nok en gang optimist, nå bak 25%eren 3 GLAD COCKTAIL T. 6 HIDAGO vant sist, fint springspor. 8 FABULOUS ÅS svak sist, men står best inne i løpet, tilbake i form, så virker 14% lite. SVAK VARMING PÅ DENNE, da kutter jeg :)

4: 7 SKAUGA TOR vant i årsdebuten, motstanden virker litt formløs. Vurderes faktisk som alt. banker fra Bergen :) Men elmar vet sikkert bedre. Er åpent bak synes jeg. 3 KREMIX fast til midt på oppløpet sist, men slet med travet da skulle akselrere, imponerte ikke meg. 5 BUÅS MIO satt langt bak i samme løpet, frisk avslutning, prøver meg på et obs her. 4 KVAMDALS JO positiv sist i samme løpet. 1 SANOR er outsideren, Høitomt skrellvant nest sist, galopp sist og pause siden. Hva kan denne? 10 FRØY BAMBUS holdt ryggen til vinneren sist. Viser form på eldre dager, men har aldri vært kjent for å løpe forbi, da virker 19% mye, men er kanskje et obs i sin nåværende form...?`

5: Ser veldig riktig ut for 5 HØIBY BALDER, som har vist form to ganger rad, men 9 STEINSVIK FAKSA er god om hun vurderer, føler jeg bør betale for henne. Vurderer derimot å sette 8 OMER BORKEN (17%, mistet en sko sist, men er vanskelig å få først, svak kusk og spor) og 10 VESLE HELDA (råtten sist fra tet, men lang pause, venteliste i dag på full vei igjen).

Stamme: 1920 rekker. Vurderes etter egen evne :D

4:
- Svar på innlegg
Re: V5 B Leangen
hot rocky Postet 08.02.2010 18:53 Regnskap
Har en god følelse for 1 Tambrosia Line i kveld,mye forbedret sist fra dødens.
God på volte,god kusk,og i form er hun ikke mye dårligere enn favoritten.
Jeg tror Edvardt sitter i tet hele veien,og her kommer det til å gå så smått
underveis. Solhus vinner ikke om han kjører frem i dødens over full distanse.
Jeg tror det blir vanskelig å slå Tamrosia Line på ren speed i kveld,og bankerspiller.

9 Hongslo Frøkna kan litt,heldig i sportrekkingen,løp i kroppen
kan fort slå ut til det positive,og ikke helt umulig.
- Svar på innlegg