Denne siden krever javascript
Bet365|Betfair|Betsafe|Betsson|Centrebet|Expekt|NordicBet|PinnacleSports|Unibet
DISKUSJONSFORA

Tips » Trav

Tilbake til forum
Sørlandet søndag
pause Postet 07.02.2010 12:15 Regnskap
Endret
07.02.2010 12:40 pause

V5-1a.

Et åpent løp med mange vinnerkandidater. 8 Alsaker Eld har vist stor fart både i løp og i oppvarmingen i forkant av sine siste løp. Legger han seg i selen og unngår galopp kan dette være vinneren av løpet. 1 Asor Sjefen står fint til og kan lede fra start til mål. Super fidus er 10 Rise Bruna. Trener bra og har vist tidligere at hun har litt kapasitet. 6 Smaragden har stor fart, men også denne er uryddig. 2 Lasken Kari er også en galopplysten merr, men også den viser fart.Ta med så mange som lommeboken tåler.

V5-2a.

2 Tangen Eld vant på en meget sterk tid sist.Har aldri tapt og jeg tror han vinner igjen. Min Banker for dagen.

V5-3a.

Et monte løp. Et frekt førstevalg 2 Joyride Valley. Står perfekt til og uten galopp fra start tror jeg hun kan lede fra start til mål. Nå markert på kun 4%. Bjørn Sign har utviklet seg flott det siste året. Står litt langt ute, men løser det seg spurter han fort tilsutt. 6 Kitten har hatt pause, men tilbake i form er han mer enn god nok til å vinne. Har vunnet montè løp på parken tidligere. Lang reise er ikke noe problem.

V5-4a. V5-1b

1 Expensive Royal står meget innbydende til i dette løpet. Min konkusjon er at i slike løp vinner de ofte fra strek. Får han tet tror jeg han kan lede helt hjem. Ja, jeg så 5 Loverboy Pellini sitt løp sist. Spurtet voldsomt etter å blitt dratt helt sist av en syk Kings Sugarboy. Via fjerde spor rakk han akkurat fram til delt seier. Helt klart seiersaktuell. 2 Cumulus kan også vinne et løp som dette.

V5-5a. V5-2b

6 Rinde Kvikken kom ut i regi Tjomsland sist på Jarlsberg. Fikk litt posisjons problemer, men spurten viste at formen er på anmarsj. Klar favoritt. 1 Djuven har fin kapasitet og med fine forutsetninger skal han regnes. 8 Heger`n Har hatt fin form lenge. Fortjener snart en seier. 3 Skusviken vinner sjelden, men er som oftest med på målfotoet. Må ha full klaff.

V5-3b

4 Quickstep Girl får snart en seier. Sist satt hun fast med krefter spart. Har aldri vunnet løp, men i et meget billig lag kan seieren komme. 1 No Money D.K er et spøsmål tegn for meg. Er det NOEN  som har kontroll på denne??? Står perfekt til og taes med på mistanke. 5 Quillity`s Desperado kan litt i lyse stunder. Harald Inge Hagen har tatt den lange turen og helt sikkert ikke uten ambisjoner.

V5-4b

1 Ramstad Loke står helt perfekt til på strek i dette løpet. Formen er det ikke noe i veien med, selvom det har blitt to galopper på rad. Er overlegen disse hestene og blir min banker i b spillet.

V5-5b

7 Global Kickback har utviklet seg flott i hele år. Har aldri vært dårligere enn nummer tre. Møter riktig motstand og er min klare favoritt her. 9 Alfa Omega gjorde et strålende løp i V75 sist på Forus. Gikk utvendig nesten hele løpet og fikk en overraskende andreplass. Tapte kun for en medsmygende Noble som fikk alt "sydd" opp.1 Cull De Sac spurtet meget bra sist etter posisjonstrøbbel. Blir nok overflydd, men løser det seg skal hun regnes med fin vinnersjanse. 8 Mermaid`s Magic står vondt til, men kan likevel vinne med klaff. 3 Capri News har fått løp i kroppen etter pause. Kan lede lenge.

NOEN KOMMENTARER OG INNSPILL????????

- Svar på innlegg
Re: Sørlandet søndag
JAD- Postet 07.02.2010 14:06 Regnskap
Jeg spurte Vidar Tjomsland om No Money DK tidligere i dag, og han har ikke vært borti hesten tidligere. Så den er et spørsmålstegn, blir nok til at den kjøres i tet så lenge det går iflg kusken.

Quillity's Desperado er nok mest med som reisefølge til Kitten, men den kan være en gardering i et åpent løp.
- Svar på innlegg
hot rocky Postet 07.02.2010 16:43 Regnskap
V5 a finner jeg lite spennende,ender fort med 4 eller 5 favoritter,og samlerbonger som gjelder.
Første avdeling mest åpen,mange usikre til start,og det kan lønne seg å krysse litt.

Jeg satser på V5 B i kveld. 5 Loverboy Pellini blir manges banker,og er jo etter alt å dømme
en klar seiersaspirant.Motbudet mener jeg er hesten med katastrofe-rad,og som har møtt
bedre hester enn dette. 9 Lingo er så lite spilt at han bare må prøves,fast sist og på vei opp
etter en elendig fjorårssesong.Jeg har i alle fall langt større tro enn
prosentene forteller !

Spillet leveres uten banker,men med tre tynne avdelinger. 

6 Rinde Kvikken  og 8 Heger`n gjør opp i andre avdeling,og 1 Ramstad Loke og 7 Ulsrud Mikk i den fjerde.

Fosrslag som følger.

1.avd. 5-8
2.avd. 6-8
3.avd. alle
4.avd 1-7
5.avd. alle.
- Svar på innlegg
JamesBond007 Postet 07.02.2010 17:26 Regnskap
Endret
07.02.2010 17:35 JamesBond007

Fine vurderinger og lykke til. I løp 6 tror jeg 3 SKUSVIKEN kan vinne. 13/12-09 gikk den et løp etter lang pause og ble tredje, noterte sterke 27,6a 2140m. Nå igjen ut etter litt pause, men det har jo tydeligvis ikke så mye å si. Står 20m foran favorittene og jeg mener at Solberg skal ha en sjanse. Tar den i hvertfall med på bongen :)

Blir bare en liten bong for min del:

Alle 9 (lite grunnlag)
2 / 6 (tangen eld vinner feilfritt, voster elden fint spor og farlig uten galopp)
7 (montehesten bjørn sign tror jeg vinner dette, møter riktig motstand)
5 (møter helt riktig motstand og har fått et fint spor + høitomt)
3 (skusviken prøves som banker, står fint til på strek med solberg)

9 / 18 rekker :)
- Svar på innlegg