V4-1: Det er vel ikke tvil om at 1.Lalita Sas fortjener en seier nå, galoppen har mest sansynlig fratatt henne seieren i de to siste startene. Nest sist på Bjerke kom hun råsterkt tilbake etter tidlig galopp, nå sist var det på oppløpet hvor en plass helt i toppen forsvant. Men hun møter et par andre herdede damer i form av 9.KLM Prelong og 5.Madame Lavec som med litt form i kroppen bør ha en solid sjanse i dette løpet. Prelong kan få alt sydd opp fra sitt spor ni i andre rekke sammen med Borg'n i dag. 3 hester på bongen er nok i dette løpet....håper jeg. V4-2: 3.Føynland Kongen kommer fra Kongepokalløpet på Bjerke og møter klart enklere motstand i dag, blir ikke lett å hente 20 meter på Hop og Kongen i dag hvis han ikke roter det til for seg selv. Men jeg garderer med kapable 10.Lund Røder som Robert Kruse har fått i sin varetekt, har gjort noen fine treningspass og rutineløp i forkant av dagens start. Meget spennende med Kolle i dag, han kjenner den litt fra tidligere oppsitt. V4-3: Her er det kun 2 hester som kan vinne...da skal begge krysses(en klar regel innen trav) 10.Moe Brage og 9.Åsajerven. V4-4: Vi blir nok fort nok en gang statister mot Svenskene i dette løpet, både 12.Bambino Banker med toppform og 8.First On Line Sec skal krysses. Jeg tar forøvrig med et par hester som har fine spor i dag, 1.CC Paradise Image med flott form og kan kjempe om en plass i toppen selv om den blir overflydd. 5.Muscles GT har også kanonform om dagen og bør tidlig på bongen fra sitt fine spor i dag. 5-9-1 3-10 10-9 12-8-1-5 2 x 48rekker = 96,-
|