Denne siden krever javascript
Bet365|Betfair|Betsafe|Betsson|Centrebet|Expekt|NordicBet|PinnacleSports|Unibet
DISKUSJONSFORA

Tips » Trav

Tilbake til forum
V4 Momarken
Flipper Postet 06.02.2010 09:43 Regnskap
V4-1: Det er vel ikke tvil om at 1.Lalita Sas fortjener en seier nå, galoppen har mest sansynlig fratatt henne seieren i de to siste startene. Nest sist på Bjerke kom hun råsterkt tilbake etter tidlig galopp, nå sist var det på oppløpet hvor en plass helt i toppen forsvant.
Men hun møter et par andre herdede damer i form av 9.KLM Prelong og 5.Madame Lavec som med litt form i kroppen bør ha en solid sjanse i dette løpet. Prelong kan få alt sydd opp fra sitt spor ni i andre rekke sammen med Borg'n i dag.
3 hester på bongen er nok i dette løpet....håper jeg.

V4-2: 3.Føynland Kongen kommer fra Kongepokalløpet på Bjerke og møter klart enklere motstand i dag, blir ikke lett å hente 20 meter på Hop og Kongen i dag hvis han ikke roter det til for seg selv.
Men jeg garderer med kapable 10.Lund Røder som Robert Kruse har fått i sin varetekt, har gjort noen fine treningspass og rutineløp i forkant av dagens start. Meget spennende med Kolle i dag, han kjenner den litt fra tidligere oppsitt.

V4-3: Her er det kun 2 hester som kan vinne...da skal begge krysses(en klar regel innen trav) 10.Moe Brage og 9.Åsajerven.

V4-4: Vi blir nok fort nok en gang statister mot Svenskene i dette løpet, både 12.Bambino Banker med toppform og 8.First On Line Sec skal krysses.
Jeg tar forøvrig med et par hester som har fine spor i dag, 1.CC Paradise Image med flott form og kan kjempe om en plass i toppen selv om den blir overflydd. 5.Muscles GT har også kanonform om dagen og bør tidlig på bongen fra sitt fine spor i dag.

5-9-1
3-10
10-9
12-8-1-5

2 x 48rekker = 96,-
- Svar på innlegg
V-5/V-75 Banker Momarken 20%
Flipper Postet 06.02.2010 09:56 Regnskap
V5-5/V75-3 : 9.Thai Black Wonder og Mikkelborg er nesten garantert et fint løp i dag fra dette sporet. Med flere raske hester i første rekke så blir det fort litt kjøring og et tempo som passer fint for de som ligger på vent ut på oppløpet.
Kun galoppen imot men dette er en fin banker som hiver en del lyntotobonger og andre på bålet...KJØR Mikkel(feilfritt):-))
- Svar på innlegg