Denne siden krever javascript
Bet365|Betfair|Betsafe|Betsson|Centrebet|Expekt|NordicBet|PinnacleSports|Unibet
DISKUSJONSFORA

Tips » Trav

Tilbake til forum
V75 momarken
Barebra Postet 05.02.2010 20:16 Regnskap
Endret
05.02.2010 20:18 Barebra

Da var det dags for v 75 igjen.. mange fine spille løp denne lørdagen.. så har lest igjennom programmet å setter opp følgende bong...

v75 1 avd..  her setter jeg nr 9 lonely story først.. her tror jeg solberg får løpe sitt å speder ned samtlige nedover oppløpet.. tror det blir kjøring fra start i dette løpet, å får solberg spare krutte til slutt tror jeg ingen står i mot denne hesten.. men tar med meg hestene 5-6-3-2

v75 2 avd..  her setter jeg bernoldi først. den fyker til tet å kan fort sitte der til mål er passert.. er behandlett siden sist start.. men kusken stoler jeg ikke helt på. så tar med meg 4 wiking blesen..  var rett ut dritt dårlig sist.. gunnar austvold fikk kjeft for å varme for hart.. men  etter min mening var det hesten som var rett ut dårlig.. kommer til start igjen nå.. å da regner jeg med at den fungerer... tar også med meg nr 7 greis vinn å luringen nr 2 løv best, står fint til å sprint passer bra.

v75 3 avd..  her kommer min første banker for dagen.. 7 opal s pride har virkelig imponert meg å tror den gjør det igjen..

v75 4 avd.. hesten jeg setter først her er nr 5 madam lavec.. gikk et kjempe løp i hardt lag sist å noterte 15,7 2100 m.. møter etter min mening lettere motstand i dag, å er en alternativ banker..  tar med hestene 4 -9

v75 5 avd..  her tar jeg med 5 hester å håper på en liten smeld.. her setter jeg 6 nyborg prinsen først, ffår høytomt som makker å det mener jeg fort er 1,5 til 2 sek bedre tid på denne hesten en det sørmo klarer å få ut av denne..  å det kan rekke langt her.. deretter setter jeg 3 føylands kongen med hopen i vogna.. står 20 m foran å hang med til en god tid sist. selv om det ikke betyr stort. tar også med 10-7-9

v75 6 avd..  banker på 10 moe brage.. bedre en de to siste løpene har ikke jeg sett denne hesten før.. virkelig fått lyst til å gå til mål nå... løpet sist var rett ut et kjempe løp.. åsajerven må nøye seg med 2 plass denne gang..

v75 7 avd.. her spår jeg fart fra flere hender som svir i beina til slutt.. står kun på to hester her.. setter 12 bambino banker først.. denne blåser dette laget vis det går fort under veis, å det lange oppløpet passer denne som hånd i hanske.. men tar med meg 9 cecena ås, får smyg løpet her å kan spede fort siste biten om han ikke må bruke mye krefter under veis...

håper på innspill... å ønsker alle lykke til..
- Svar på innlegg