|
|
V5A Biri, kort frist!
|
|
JamesBond007
Postet 05.02.2010 18:08 Regnskap
|
|
|
1.avd: Streker 1 og 3. 3 Eldsjur ble toer mot lignende motstand sist og kan fort vinne her, 1 Landås Becca er motbudet dersom den holder seg til riktig gangart. 3.avd: 7 Hiline Komet blir min banker idag, vant veldig lett sist og tåler å gjøre en god del selv. Ikke så mye verre motstand nå og tidsmessig en av de beste. Ny autorekord sist, 14,0ak! 5.avd: 2 Apollo Håleryd blir banker nummer 2, fint spor og riktig motstand idag. Tapte kun for gode Beat The Wiz sist. Altså gjennom 3 avdelinger med 2 kryss, har da råd til noen markeringer i de to andre avdelingene. Good luck med alt spill :)
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
Re: V5A Biri, kort frist!
|
|
Flipper
Postet 05.02.2010 18:16 Regnskap
|
|
|
V5-1: 6.Gikling Balder min favoritt i dette løpet, er klart god nok til seier uten tull, garderer kun med 1.Landås Becca som er skummel feilfritt. V5-2: 12.Ask Superb og Stensen plukker disse hestene på siste halvrunden, god etter galopp sist og tempo i front straffer seg for de andre. Grei banker i A-spllet sammen med 2.Apollo Håleryd i siste avdelingen. 6-1 12 Alle 10 Alle 11 2
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
V5B Biri
|
|
JamesBond007
Postet 05.02.2010 18:17 Regnskap
|
|
|
Også noen åpne løp i V5B, bruker 2 bankere: Apollo Håleryd og Magdalena Spur. 10 Magdalena Spur starter i løp 8. Satt bomfast sist, hadde masse krefter spart da. Får Blekkan bak nå og bakspor over full distanse tror jeg ikke har så mye å si, får håpe de kjører litt om teten. Motstanden er i hvertfall helt riktig, bør være en hyggelig sjanse. Pompier blir streket mye, fint spor men ikke noe pluss i debuten sist. Er også litt usikker, og kuskebyttet til galoppMikkel tror jeg ikke er noe positivt ;p
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
|
|
åndensMakt
Postet 05.02.2010 18:25 Regnskap
|
|
|
Bankern din i 3 Avd ville jeg gardert . Nintendo Baunehøj blir bedt inn i løpet da Bjørn Steinseth vil nok svare . Her ungår jeg lett bankeren din 4 Vinner nok løpet. Lekt med din banker før å står til å gjøre det igjen
M.V.H åndensMakt Tramp, tramp, tramp på en fugl Tramp, tramp, tramp på en kanarifugl
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
|
|
Flipper
Postet 05.02.2010 18:30 Regnskap
|
|
|
Endret 05.02.2010 18:33 Flipper
Turbo Drew på mellomdistanse??? glem det...ånden. Ahaa det var A-spillet du mente..lol
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
|
|
åndensMakt
Postet 05.02.2010 18:34 Regnskap
|
|
|
HAllo nei Flipper nevner ikke den Mulig lett misforstå 3 avd så var bankernevnt 3 avd Hilline Komet. Den har hesten til Bjørn Steinset lekt med før
M.V.H åndensMakt Tramp, tramp, tramp på en fugl Tramp, tramp, tramp på en kanarifugl
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
|
|
JamesBond007
Postet 05.02.2010 18:36 Regnskap
|
|
|
Hehe ;-) Har selv levert spillet, men ser at 10 Sølv Piril er et fint trippelobjekt tross bakspor. De kommer til å kjøre litt om teten her og det passer bra for H. Kulblik sin hest. Går lett på 28tallet over sprint.
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
Turbo Drew på mellomdistanse
|
|
Samrebah
Postet 05.02.2010 18:51 Regnskap
|
|
|
er ikke egg og ansjos - men strekes i dag for med optimalt løp er ikke dette laget verre enn at det meget vel kan gå veien, ingen regel uten unntak.
|
|
|
- Svar på innlegg |