Denne siden krever javascript
Bet365|Betfair|Betsafe|Betsson|Centrebet|Expekt|NordicBet|PinnacleSports|Unibet
DISKUSJONSFORA

Tips » Trav

Tilbake til forum
V75 Momarken
Samrebah Postet 05.02.2010 16:03 Regnskap
Det går mot kveld og enda ingen tråd på forum om lørdagens V75-løp fra Momarken hvor forøvrig lanseringen av V4 som utgjøres av de fire siste avdelingene i V75 nok er et høydepunkt for mange.

Her følger mitt bidrag til lørdagen, merk at vurderinger og tips er begått onsdag og torsdag, det forklarer eventuelle avvik i prosenter mellom det som er oppgitt og hva som er tilfellet i henhold til markeringsoversikten pr. nå.

V75 Momarken
04.02.10 av Travtanker

Forrige lørdag løste vi V75-rebusen og de som fulgte våre tips kunne hente kr 11.499,- i premie. Nå står en ny omgang for døren og våre vurderinger følger.

V75-1: Den kapable men akk så usikre favoritten 4 Ysvink garderes og øynene festet seg omgående på en hest i dette feltet når vi så programmet, 9 Lonely Story som har kanonform i kroppen og tunge avslutninger, klart underspilt med sine 18% Vi finner det så interessant at vi sjanser på den som en av utgangene på budsjettvarianten av vårt forslag vel vitende om at det er ytterligere noen klare seierskandidater i feltet.

V75-2: Sprint denne gang for 7 Greis Vinn, har vært solid og tåler en tur i sporene men bader ikke hjem dette om det blir for mye posisjonsproblemer underveis da kan distansen bli i knappeste laget, men vi lar det stå til og kjører banker på kaldblodsekspert Cato Antonsen i V75-spillet, det kan fort bli fine premier selv om 7 Greis Vinn innfrir sitt tunge favorittstempel.

V75-3: Her feller vi favoritten. 7 Opals Pride har imponert og grunnlaget har økt kjapt, drøyt spor i tillegg og vi bøyer oss i støvet om den Teigen-trente hoppen legger på til sin femte strake. Goop er i storform og 8 Almost Heaven strekes tidlig tross sjanseartet spor i et for oss åpent hoppeløp som vi prøver å komme helskinnet gjennom ved å streke halve feltet.

V75-4: Hop opp bak 4 Gardens Melody, endelig bra spor, har form og står 20 meter bedre inne i løpet enn sist den var ute mot flere av disse, vinner ikke for ofte men hvasse avslutninger og når markert på 9% skal den tidlig med her. 9 K.L.M. Prelong beste hesten men også relativt hardt spilt direkte etter pause, vi garderer.

V75-5: Hop nok en gang, nå med en berettiget favoritt i form av 3 Føynland Kongen, står fint til på grunndistanse og møter enklere lag enn i sine to siste løp. Når grunnkapable 10 Lund Røder bare er streket på 8% i ny regi Kruse med positive treningspass i bagasjen og speedige 14 Kling Jens er enda mindre rørt må vi bare spekulere i favorittfall.

V75-6: Tror lite på en tredjehest her, det skal stå mellom favorittene og vi holder en knapp på at 9 Åsajerven har gått frem med løpet sist i kroppen og revansjerer seg for nederlaget sist den møtte 10 Moe Brage men med sistnevntes prestasjoner friskt i minne og ringreven Mehla bak tømmene er vi ikke sikrere enn at begge strekes.

V75-7: Sprint og triste spor for svenskegjestene, det er lov å håpe på en skrell fra norske hender men det ligger an til en luftig innledning på løpet og vi går for reprise; vi blir alltid slått av svenskene i dette grunnlaget, vi streker begge, 8 First On Line Sec og 12 Bambino Avanti gjør opp om dette.

Tips inntil 1800 rekker:
V75-1: 9/3,5,6,10
V75-2: 7 Greis Vinn
V75-3: 2,6,7,8,9,11
V75-4: 4,9/1,5,6
V75-5: 3/10,14
V75-6: 9,10
V75-7: 8,12

Tips til V5 og V4 gis ikke her men rakettforskere finner nok frem til disse.

Lykke til med lørdagens spill!

- Svar på innlegg
Re: V75 Momarken
gunleil Postet 05.02.2010 20:17 Regnskap

Mitt kuppongforslag:
1. løp: 4 Ysvink. Ingen slår denne fantomhesten uten stor galopp.

2. løp: 7 Greis Vinn. Rett og slett best. Bare en medsmygende Bernoldi som kan ha sjansen.

3. løp: 7,8,6,11,1

4.løp: 1,6,10,3,8,9
5.løp: 3,10,6,9,14
6.løp: 10 Moe Brage. Nordens beste for øyeblikket. Ingen står mot sisterunden hans.
7. løp: 12,8,5

450 rekker.

Lykke til alle mann

- Svar på innlegg
Tips i media
StR Postet 05.02.2010 20:36 Regnskap
Endret
06.02.2010 12:46 StR

TIPS I MEDIA

Her er en oversikt over tips som finnes i media. Jeg oppdaterer etter hvert som det blir lagt ut nye tips.

PS! Tipset fra Rolfs Rank er min tolkning, se Rolfs eget innlegg for full rank.

V75-1

Nettavisen:

3-5-6-9

L.A. Kolle:

5-6-9-3-10

A.H. Stensen:

3-9-5-10

G.V. Gundersen:

3-6-5-12-10

Even Elvenes:

5-10-6-2

Banetips:

TGN:

5-3-9-6-12-1

VG:

3-5-6-9-10

Dagbladet:

3-5-9-10

Nationen:

3-5-9-6-10

NTB:

3-6-5-9

Siste Indre:

Ingen tips

DinTippeside:

3-5-9-6-1-10                  

Rolfs Rank:

1-5-3-4-6

Tips fra Nettavisen og VG er ikke rangert.

V75-2

Nettavisen:

2-5-7-8

L.A. Kolle:

7 Greis Vinn

A.H. Stensen:

7 Greis Vinn

G.V. Gundersen:

7-5-8

Even Elvenes:

7-8

Banetips:

TGN:

7 Greis Vinn

VG:

7 Greis Vinn

Dagbladet:

7-8-4

Nationen:

7 Greis Vinn

NTB:

7 Greis Vinn

Siste Indre:

Ingen tips

DinTippeside:

7 Greis Vinn                 

Rolfs Rank:

5 Voje Nido

Tips fra Nettavisen er ikke rangert.

V75-3

Nettavisen:

2-6-7-8-9

L.A. Kolle:

7-9-11-2-6-8

A.H. Stensen:

7-6-9-8

G.V. Gundersen:

7-6-11-9-8

Even Elvenes:

7-6-2-11-9-10

Banetips:

TGN:

7-2-6-8-9-11

VG:

2-6-7-8-9

Dagbladet:

2-7-11-6-9-1

Nationen:

7-6-8-2

NTB:

2-6-7-8-9-11

Siste Indre:

Ingen tips

DinTippeside:

7-8-2-6-1-9-3-4-11          

Rolfs Rank:

2-6-7-3-11-8

Tips fra Nettavisen, VG og NTB er ikke rangert.

V75-4

Nettavisen:

5-9

L.A. Kolle:

6-9-1-5-4

A.H. Stensen:

1-5-9-6-2

G.V. Gundersen:

1-9-2-10-3-6

Even Elvenes:

3-10-1-8-5-2

Banetips:

TGN:

9-1-3-2-10-6

VG:

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12

Dagbladet:

10-9-5-6-1-3-4

Nationen:

1-9-6-5

NTB:

3-1-9-5

Siste Indre:

Ingen tips

DinTippeside:

9-1-5-6-10-2-5

Rolfs Rank:

8-1-5-9-7-4-3-6-10

V75-5

Nettavisen:

3-7-9-10-12

L.A. Kolle:

3-10

A.H. Stensen:

3-14

G.V. Gundersen:

3 Føynland Kongen

Even Elvenes:

3 Føynland Kongen

Banetips:

TGN:

3 Føynland Kongen

VG:

3 Føynland Kongen

Dagbladet:

3 Føynland Kongen

Nationen:

3-9-6-10

NTB:

3-9

Siste Indre:

Ingen tips

DinTippeside:

3 Føynland Kongen       

Rolfs Rank:

6-3

Tips fra Nettavisen er ikke rangert.

V75-6

Nettavisen:

9-10

L.A. Kolle:

9-10

A.H. Stensen:

9-10

G.V. Gundersen:

9-10

Even Elvenes:

9-10

Banetips:

TGN:

9-10

VG:

9-10

Dagbladet:

9-10

Nationen:

9-10

NTB:

9 Åsajerven                 

Siste Indre:

Ingen tips

DinTippeside:

9-10

Rolfs Rank:

9-10

V75-7

Nettavisen:

12 Bambino Banker

L.A. Kolle:

8-12

A.H. Stensen:

8-5-1

G.V. Gundersen:

8 First On Line Sec

Even Elvenes:

9-12-8-11-5-7-2-1          

Banetips:

TGN:

8-5-12-9-1-11

VG:

1-5-8-9-12

Dagbladet:

8-5-1-12-2

Nationen:

5-12-8-7

NTB:

5-8-12-9

Siste Indre:

Ingen tips

DinTippeside:

8-9-12-5-1-7

Rolfs Rank:

12-8

Tips fra VG er ikke rangert.

- Svar på innlegg
Re: Tips i media
Samrebah Postet 05.02.2010 20:58 Regnskap
Du får supplere listen med Travtankens tips StR, like godt å venne seg til det først som sist:-)

Flott tiltak dette forresten, artig å følge med etterhvert som V75 løpene går sin gang. Men, stor fordel/PR for den som blåser opp rekkeantallet. Hva med å tilskrive de listede og invitere til å sende deg tips på max 1000 rekker for å bli frontet her?

- Svar på innlegg
Re: Tips i media
StR Postet 05.02.2010 21:09 Regnskap
Jeg er helt enig med deg - det skulle vært et noenlunde likt rekkeantall fra alle. Forslaget ditt er svært bra. Jeg skal prøve det ut, men må vente til etter neste uke - har det utrolig travelt for tiden.
Travtanker ser ut som et godt supplement til oss travtippere - har dessverre ikke fått så mye tid til å kikke innom ennå, men det ordner seg snart.
Tips fra Travtanker kommer med fra neste helg :-)

- Svar på innlegg
Anbefaler Travprat
Samrebah Postet 05.02.2010 21:45 Regnskap
for videre diskusjon og ingen av oss blør vel i hjertet om Moderator flytter/sletter de siste innleggene her på forum siden skled litt ut.
- Svar på innlegg
Re: Greis Vinn
elmar Postet 05.02.2010 21:54 Regnskap

har steget fort i grunnlaget siden han forlot Leangen, sprint nå fra et ikke altfor godt spor gjør at ihvertfall jeg garderer storfavoritten.
Møter flere habile sprintere her, 5 Voie Nido skal ut etter lang pause,er god for en lav 25 tid hvis formen er der, 2 Løvbest med luringen Borg i sulkyen har jo vist form lenge, kan godt være tethesten .
12 Theoblessa er bestandig en luring men blir vel ikke akkurat kuskeforsterket.
8 Bernoldi har vel ikke vist seg som best i det siste,sporet trekker vel og ned men den vant 8 av 14 ifjor.
Stor verdi i favorittfall i løpet.

- Svar på innlegg
Samrebah Postet 05.02.2010 22:09 Regnskap

Skjønner god det som spekulerer i favorittfall her, det satt langt inne å banke favoritten men kom til at innledningen blir såpass tøff at Cato normalt henter dem i tide,

2 Løvbest er som du nevner en spenstig outsider, har et løp den gjorde fra tet på netthinnen (sjekker fakta nå..:-) og da passerte den 500/22,9 og 1000/25,3 og sikker seier til slutt. Men registrer den spilles opp og kombinert med at den ikke er spesielt startrask (heldig tet i det omtalte løpet) dempes forventningene ned i våre forhåndsanalyser.

Det er 8 Bernoldi på en av sine bedre dager som er utfordreren til folkebankeren, den er svært varierende og dermed er ikke 7 Greis Vinn noe dårlig spill selv om stor favoritt - man kan ønske seg grønn men en vinner er en vinner.

- Svar på innlegg
egentlig Postet 06.02.2010 00:42 Regnskap
I V75-2 synes jeg faktisk at nr 12 Theoblessa skal ses med vinnersjanse, selv fra dette sporet. I skrivende stund en 1-prosenter !!! Det er jo helt spinnvilt spør dere meg! Har møtt bedre motstand enn dette og sprint er en fordel. Sist slo hun gode hester som Joker Elden og Alm Aragon (grunnlag 8-900 000), noe som er sterkt selv om hun sto 20 meter foran. Hun er normalt best bakfra, og blir det tempo som det ofte gjør i et slikt sprintløp, så har hun en god spurt på lager.
- Svar på innlegg
rainman Postet 06.02.2010 07:58 Regnskap

Da jeg tok skammelig feil på ons ang siste avd. får jeg prøve og revansjere meg i dag....

V75 1AVD
3 YSVINK settes først av den enkle grunn at det er den beste hesten i feltet, har vel galloppert 4av 5 på auto de siste starter. tror den tåler en liten gallopp i dag også. da den bare maler på etterhvert, virker ursterk og kruse har høye tanker om denne.
5 SUPPORT MY MADE kan fort få overta tet her etterhvert, hesten virket sterk på jarlsberg og er en vinnerkandidat.
9 LONELY STORY er spurtsterk . og får solberg plassert den i et fint utvendig par så kan den spurte inn til seier.
12 KENTUCKY GLIDE har fordel av det lange oppløpet. og feilfritt ser jeg ikke bort fra at denne kan vær alene på fotoet etter en hvass siste 500

V75 2AVD
7 GREIS VINN blir jo folkebanker i dag, det liker jeg da jeg tror den taper her.tar den selvfølgelig med på bongen da den har vært god.
4 WIKING BLESEN gikk det store ord om sist, var jo urdårlig og trener ga kusk skylden for at den ble varmet for hardt.  idag prøves ny distanse og kusk. kan slå veldig positivt ut, og romtveit starter jo ikke her hvis det feiler hesten noe. mistenker at denne kan sprinte fort.
5 VOJE NIDO er jo en meget bra sprinter på sitt beste, er nå fikset opp igjen og hesten trives med høy fart underveis.
8 BERNOLDI kjøres i rygg, klarer østre og finne luker 3-400 igjen, kan de hete hva de vil, da vinner bernoldi.
2 LØVBEST blir siste hest på bongen 26.6 sist den var ute på sprint med gallopp. fint spor og hesten er god nok til og vinne her. nøkkelen her blir og sørge for at cato ikke kommer billig til tet . da må greis vinn rekordforbedre seg en del ,må jo merke grunnlaget nå etterhvert denne også.... satser på favorittfall

V75 3AVD
 for meg dagens åpneste løp. 7 hester bruker jeg her,
2 NEWNEWS står veldig fint til og teten er innen rekkevidde. derfra blir den ikke god og komme forbi.
5 MISS SLEIPNER får  et optimalt løp herfra av brenne, kommer åpningen spurter den veldig bra og holm hesten er dyp i spillet i dag, for dyp spør du meg.
6 MAMIES MUSTIQUE har vært rågod. teten tror jeg ikke den får idag. og da kan det bli værre. men hesten er sterk og kan vinne igjen
7 OPAL PRIDE vinner og vinner, idag er det virkelig opp til eksamen, men vinnerhester må jo krysses, og bånnen i hesten har vi ikke sett enda
8 ALMOST HEAVEN fra goop stallen er god nok grunn til og krysse bare det. fakta er at hesten har tatt et langt skritt til og bli bedre etter at goop overtok og har gått solide løp i det siste.
9 THAI BLACK WONDER virker i sitt livsform, sist kunne ikke kusken kjøre for fullt til slutt, hesten hang på en tom. tåler en siste 700 i sporene denne
11 CC LINA tas også med, svarte opp til seier sist og hestene til holm de tar jeg alltid med på bongene hvis jeg mener at de er gode nok

V74AVD
Dagens første banker.  10 KOMPLIMANG jeg mener dette er feltets beste hest. fin rygg i 3 petula santana og når formen virker på topp ,kan jeg ikke dy meg.  DAGENS BANKER FOR RAINMAN

V75 5AVD
3 FØYNLANDSKONGEN  blir favoritt i spillet stor sådan, innbiller meg at voltestart fører til at hop må safe litt. det går ikke mange sekundene før kolle er der med lund røder.og ikke sikkert hop sitter itet på det tidspunktet. nei her spiller jeg 3 hester. 3f øylandskongen.  10 lund røder. 9 åsaulven. en av disse får klaff med løpet og vinner.

V75 6AVD
10 MOE BRAGE nok en banker. satser på at brage har fått kjørt seg i trening  og bare speeder inn til seier siste 150 metrene. ser at noen spekulerer i amor even fra strek. jaja lykke til med det. nei mæhla stoler jeg på her.

V75 7AVD
svenskene blir knallhardt spilt her og det med rette. 8 FIRST ON LINE SEC OG 12 BAMBINO BANKER  er de beste hestene i feltet. men har råd til noen spennende kryss til
5 MUSCLE GT  tror jeg kan lure de begge hvis mikkel rev har litt is i magen, avslutningene  er meget hvasse.
setter også på 9 CECENA ÅS OG 11 VITESSE, som i et heldig øyeblikk og med litt strul for de andre kan vinne. og føler meg trygg med det.
gleder meg veldig til løpene i dag og har kjempetro på begge bankerne mine bare vinner. 7 rette idag og det blir en heidundrende fest i kveld.(ser ikke vekk ifra at det kan bli fuktig uansett))   lykke til

- Svar på innlegg
vikingr Postet 06.02.2010 11:40 Regnskap
forsåvidt helt enig med deg,utenom i første v75 1,der vinner nr 6 med Høitomt i sulkyen;)
- Svar på innlegg
StR Postet 06.02.2010 11:43 Regnskap
Endret
06.02.2010 11:48 StR

Får ikke lagt ut skikkelig tips i dag, men prøver en kortvariant her.

1: 3 Ysvinck vinner igjen feilfritt. 10 Big City Rambler avsluttet enormt sist. 6-5-2 får også plass.

2: Jeg har tapt en del penger på Greis Vinn de sist månedene - har utelatt den fordi jeg har ment at nå må tapet komme. Mulig det kommer i dag, men jeg tar i alle tilfelle med Cato her. 5 Voje Nido har jeg mest tro på, men kommer jo ut etter pause og kan trenge løpet. Noen streker gir jeg også til 8 Bernoldi og 1 Dorr Valentin.

3: Her er løpet jeg er usikker på. Vet ikke hvordan jeg streker her.

4: Svært åpent løp spør du meg. 9 KLM Prelong ut etter pause. Hamre med 5 Madam Lavec kan jo vinne, men Hamre ikke akkurat i form om dagen: 1 seier på 43 starter i år! 11 Loveable Volo helt bortglemt - streket på 2% av bongene! 8 New Cowboyland nesten bortglemt også: står i 8% nå. Jeg dekker bredt.

5: Enig med Rainman. Tre hester hever seg over resten, men to av dem har vist lite den siste tiden og kan fortsette med det. Da er det opp til favoritten, som ikke går ned mot tiden sist i dag. Jeg safer derfor med to lite spilte formhester: 14 Kling Jens har fin form og gjør gode løp. Skal ha klaff for å vinne i dag, men muligheten er absolutt til stede. 13 Mørtvedt Jerkaran blir underlig lite spilt. Har flott form og går jevnt og bra. Trenger også klaff herfra, men er ikke ueffen. Ser at Åsaulven er strøket, vurderer en strek til i løpet.

6: To hester gjør opp. 10 Moe Brage settes først, men jeg tør ikke levere en bong uten 9 Åsajerven.

7: Håper jeg leser løpet rett her og spiller bare 5 Muscles GT i finalen. Kanonform på Mikkelborgtraveren. Sjansene for lavere tempo øker nå som Kings Lucky er strøket.

- Svar på innlegg
Re: V75 Momarken TGN
sent Postet 06.02.2010 13:04 Regnskap
TGNs V75-forslag
 V75-1  V75-2  V75-3  V75-4
 5  SUPPORT MY MATE
 3  YSVINK
 9  LONELY STORY
 6  SAMURAJ NOVEMBER
12  Kentucky Glide
 1  Pegas Fønix
 7  Next Step
10  Big City Rambler
 4  Extreme Valley
 8  Morgan Kane
 2  Hey Ho Lets Go
11  Super Gloria
 7  GREIS VINN
 8  Bernoldi
 4  Wiking Blesen
 5  Voje Nido
 1  Dorr Valentin
 2  Løvbest
 3  Igelson
11  Høiby Knoll
 6  Spang Odin
12  Theoblessa
10  Spang Pilmin
 9  Bravo Eldona

7  OPALS PRIDE
 2  NEWNEWS
 6  MAMIES MUSTIQUE
 8  Almost Heaven
 9  Thai Black Wonder
11  Cc Lina
 1  Natalma Halbak
 4  (Suspicious Speed)
 3  Yvana R
12  (Monica)
 5  Miss Sleipner
10  Magnifique Se
 9  KLM PRELONG
 1  LALITA SAS
 3  PETULA SANTANA
 2  THAI GARDENS DREAM
10  Komplimang
 6  Undulat Hornline
 8  New Cowboyland
 5  Madam Lavec
 7  Silver Midnight
 4  Gardens Melody
12  Brown Sugar Lady
11  Loveable Volo

V75-5  V75-6/DD-1  V75-7/DD-2  
 3  FØYNLAND KONGEN
 9  (Åsaulven)
10  Lund Røder
 7  Turbo Prins
 6  Nyborg Prinsen
12  Lilleborken
14  Kling Jens
13  Mørtvedt Jerkaran
 8  Sarpsfoss
15  Trollmin Jenta
 1  Grans Pernille
 5  Frøen Marida
11  Kongsrud Terna
 2  Soli Brasar
 4  Kvams Troll
 9  ÅSAJERVEN
10  MOE BRAGE
 1  Amor Even
 5  Sundbo Kravall
 2  Atom Lynet
 3  Kasper Mollyn
 8  Junior Jokern
 7  Ramstad Eld
 4  Grindstad Jahn
 6  Prins Marius
12  Briskebyrappa
11  Rapp Best

8  FIRST ON LINE SEC
 5  MUSCLES GT
12  Bambino Banker
 9  Cecena Ås
 1  Cc Paradise Image
11  Vitesse
 7  Golden Shogun
 4  Ramonas Express
 6  (Kings Lucky)
 2  Dante Topspin
 3  Star Street
10  Hot Capital

V75-forslag:
4x1x3x4x1x2x2 = 96 KR
4x1x6x6x1x2x3 = 432 kr
6x1x6x6x1x2x6 = 1296 kr

DD-FORSLAG:
20 KR: 2x2 = 80 KR

Jokerpott:

4 000 000 KR

Geir Vegards  V75-tips

Momarken 6. februar

Mine oppsitt:

5 Support My Mate (V75-1) var god sist jeg kjørte ham. Fulgte opp med en sterk seier på Jarlsberg sist. Han er kapabel nok til å kjempe i toppen.

11 CC Lina (V75-3) svarte fint opp til seier fra tet sist. Det er andre forutsetninger i dag, men hun er aktuell på gardering. Vi får håpe på tøft tempo i front.

4 Grindstad Jahn (V75-6) travet et ålreit løp sist med tanke på at han hadde hatt lang pause. Får vi en premie nå er det bra.

1 CC Paradise Image (V75-7) kontret fint til seier sist. Han opptrer variabelt, men på sitt beste er kjemper han langt framme. Sporet kan vi ikke klage på. Får stå som en outsider.

Bankere:

3 Føynland Kongen (V75-5) var ute i Kongepokalen sist. Møter enklere motstand nå og står greit til på strek. Sikter trolig mot føringen tidlig og blir vrien å fange inn om han går opp mot det han kan.

8 First on Line Sec (V75-6) kommer fra Sverige med solid form. Sporet kunne med fordel vært bedre, men jeg tror Björn Goop har en god sjanse.

Luring: 3 Petula Santana (V75-4) holdt unna for Lalita Sas fra tet nest sist. Hun er meget dog i føringen og skulle Per Oleg Midtfjeld få loset hun til front kan hun holde unna.

V75-forslag (450 kr):
1. avd: 3-6-5-12-10
2. avd: 7-5-8
3. avd: 7-6-11-9-8
4. avd: 1-9-2-10-3-6
5. avd: 3 Føynland Kongen
6. avd: 9-10
7. avd: 8 First on Line Sec

Lykke til, hilsen Geir Vegard

- Svar på innlegg
Re: V75 Momarken TGN
v75king Postet 06.02.2010 13:15 Regnskap
Dagens banker har jeg klart. 28% 5 Madam Lavec i avd4. (blir mer silt, var bare markert med 21% igår.)
Madam Lavec gikk et kjemesterkt løp sist mot gode hester. og noterte 15,7a over full distanse, ble 2er som 20oddser. Samme sporet og samme kusk nå, enklere motstand. Favoritten kommer ut etter nesten 3 måneder pause. Madam Lavec er i mine øyne dagens sikreste banker.

i avd5 SE OPP FOR 6 Nyborg prinsen, en 10%. Denne blir farlig. får en voldsom kuskeforsterkning med Høitomt i sylken, og er heller ikke bort tidsmessig. Voltemesteren får denne tidlig opp mot de hestene 20m lenger framme, og det blir iallefall trippel, hvis ikke mer.

i avd3 Kan  Goop med Almost Heaven gjøre det bra, selv fra spor 8. en 26%. Favoritten er selfølgelig god også.

Ser flere varsler for Bernoldi (17%) i avd2. det er bra. Selv om den ikke lenger har høitomt bak, så er dette en kjempehest, vrient spor, men grei motstand. Ikke borte om formen er på plass.

Til slutt dypvannsfisken i avd5. 13 Mørtvedt Jerkeran (4%!!) kan ende der framme og kanskje stikke av med en trippelplass. starter i bakerste volte, men har ofte vært på trippelen i det siste og har kapasitet,, selv om motstanden er ganske hard.

Lykke til!
- Svar på innlegg
Strykninger og kjøreendringer
StR Postet 06.02.2010 14:34 Regnskap

Strykninger

Løp Produkt/Avdeling Strykninger
1   6 Just Superb, 7 Wilma Rudolph
4 V75-1, V5A-3 6 Samuraj November (DE)
6 V75-3, V5A-5 4 Suspicious Speed, 12 Monica (DK)
8 V75-5, V4-2 9 Åsaulven
10 V75-7, V4-4, DD-2 6 Kings Lucky

Rapporterte kjøreendringer

Løp Hest Opprinnelig kusk Ny kusk
9 5 Sundbo Kravall* (S) Dagfinn Aarum K. Johansen
- Svar på innlegg