Denne siden krever javascript
Bet365|Betfair|Betsafe|Betsson|Centrebet|Expekt|NordicBet|PinnacleSports|Unibet
DISKUSJONSFORA

Tips » Trav

Tilbake til forum
Bambinos Banker
noddi_86 noddi_86@hotmail.com Postet 04.02.2010 19:23 Regnskap
Endret
04.02.2010 21:55 noddi_86

• Sport:Hestesport
  • Land:Norge
  • Liga:Momarken
  • Kamp / utøvere:Bambino Banker
  • Tips/ utfall:Vinner
  • Spillestopp:06.02.2010 17:00
  • Odds:3.00
  • Innsats:4
  • Selskap:Unibet

Erik Svensson kommer til Momarken denne lørdagen med ein kanon hest i form av Bambinos Banker. Sporet er trist, men hesten avslutter i overlydsfart sist med 08 fart siste 300 m.  Med litt tempo i dette løpet og med en del andre favritter i vanskelige spor så trur eg BB suser inn til seier på Momarkens lange oppløp. Erik S er superoptimist om hestens sjanser så Unibets 3 i vinnerodds prøves.

- Svar på innlegg
Re: Bambinos Banker
sørlandsexperten Postet 05.02.2010 21:00 Regnskap
Enig, dette skal være feltets beste hest. Sporet er trist, men det kan fort gå mot en luftig åpning her, og denne hesten har en meget bra speed, i tillegg til å være svært startrask, noe den jo ikke får utnyttet herifra. Har tross alt en seierprosent på 19, og er vant til å møte bedre hester enn dette. Slik jeg ser det er det kun first on line sec imot, men satser på at det lange oppløpet er til bambinos fordel. 3,00 i odds på unibet er det uansett verdi i.
- Svar på innlegg
StR Postet 05.02.2010 21:30 Regnskap
Det er mulig dere har rett, men jeg tror ikke det nødvendigvis blir så voldsomt tempo i dette løpet.
Mine tanker:
Muscles GT, Kings Lucky og First On Line Sec er kjappe ut. Jeg tror ikke Mikkel brenner for mye krutt i starten, for da syr han opp løpet for Svensson og reduserer egne sjanser. Jeg tror han slipper til Goop, som da kan sitte foran etter 300m selv fra spor 8. Mikkeltraveren må da gå utvendig, og det kan holde hvis Goop får dempe der foran. Men det er mulig at Wollebæk også vil sitte foran. Jeg tror uansett ikke Kings Lucky vinner dette løpet, men hvis Wollebæk får tet og tar i mot favoritten, så får Mikkel et perfekt løp i andre ute. Da kan Bambino Banker spurte så fort han vil - han tar aldri igjen Muscles GT.

Svensson er forøvrig ikke superoptimistisk på forhånd. Her er hva han sier til rikstoto:
"Jeg kan strekke meg til å kalle han en outsider som bør med på V75-kupongen".

- Svar på innlegg
egentlig Postet 05.02.2010 22:04 Regnskap
Endret
05.02.2010 22:05 egentlig

Ikke enkelt å vite hva som vil skje, men jeg tror på følgende scenario:

Kings Lucky er nok den kjappeste av disse, men Muscles GT kan også løse meget bra. Her tror jeg faktisk at Mikkel klarer teten på sporfordelen. Wollebæk legger seg rolig på utsiden og venter på First On Line Sec som må fram for at ikke MGT skal få trylle vekk løpet i sakte fart. Mikkel må nok trampe på gassen om ikke First OLS skal overfly henne og overta tet. Dermed blir det straks litt mer tempo over sakene. Jeg tror 12 BB tar dem til slutt skulle dette skje.

- Svar på innlegg