|
|
Mysterious - klink vinner
|
|
steinlager111
Postet 07.09.2012 19:14 Regnskap
|
|
|
Endret 07.09.2012 19:23 Admin
- Sport:Hestesport
- Land:Norge
- Liga:Bjerke
- Kamp / utøvere:mysterious
- Tips/ utfall:vinner
- Spillestopp:08.09.2012 15:30
- Odds:2.50
- Innsats:10
- Selskap:Unibet
Steinlager the one and ONLY
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
klink?
|
|
starsky
Postet 07.09.2012 22:06 Regnskap
|
|
|
vinnersjanse utvilsomt, men å si at Mysterious er klink imorra med en Winmecredit i toppform i feltet blir for meg litt uforståelig. Uansett lykke til :-)
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
Re: klink?
|
|
steinlager111
Postet 07.09.2012 22:54 Regnskap
|
|
|
for det første står han i 8 spor og for det andre skal han starte i åby stora pris snart så tviler veldig på at frode kommer til og satse alt i dette løpet.skal til og med si at jeg blir overraske hvis han blir blandt de 3 beste, frode "trur jeg" kommer til og kjøre veldig defensivt i dette løpet fra 8 spor.og hvis mysterious får teten som er en stor sannsynlighet så blir ikke dette løpet med stor fart.
Steinlager the one and ONLY
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
Re: klink?
|
|
roaldna
Postet 08.09.2012 00:39 Regnskap
|
|
|
Enig med deg starsky... hva er vitsen og melde opp for og kjøre for en matbong.
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
Re: klink?
|
|
steinlager111
Postet 08.09.2012 01:28 Regnskap
|
|
|
jeg sier bare vent og se.ikke fa..n om han kommer til og kjøre fram i dødens og kjøre hesten tom i dette løpet...da blir jeg MEGET overrasket
Steinlager the one and ONLY
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
Re: klink?
|
|
gunleil
Postet 08.09.2012 08:23 Regnskap
|
|
|
jeg er også enig med Starsky. tror Hamre smeller til direkte og da slippes det med Mysterious. dette er en hest somikke er kjent for å ha lange formtopper. tror dessuten Winmecredit er en vesentligbbedre hest, og kan vinne fra dødens. verdt å merke er at Hamre også har med Acolyte Hanover, og det er ikke utenkelig denne kjører fram i dødens om Mysterious ikke slipper.r
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
Re: klink?
|
|
Holyfield
Postet 08.09.2012 09:30 Regnskap
|
|
Tror ikke nr 8. WinMeCredit vinner dette løpet fra ytterste ving. 1. Mysterious, 4. Dacke Håleryd og 5.Acolyte Hanover er en av de jeg tror tar teten. 4. Dacke Håleryd har jeg stor tro på. Ble eierkjørt sist og kom på annen bak nettopp 1. Mysterious. Dacke har en vanvittig spurt på lager, så denne skal passes. 5. Acolyte Hanover ble femte i Åby Stora Pris sist. Ble uplassert gangen før det mot gode hester. WinMeCredit er meget god, men fra dette sporet blir det vanskelig. Kommer til å koste krefter skal den få teten her. Må i såfall dempe godt etter 500m da ny speed skal benyttes ved siste 400-500m. Tror ikke Hamre gambler på et slikt scenario.
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
Re: Mysterious - klink vinner
|
|
stuhaug
Postet 08.09.2012 09:34 Regnskap
|
|
|
Hei. Her er jeg helt enig med deg Steinlager, Mysterius vinner dette i et normalt løp. Skulle Hamre finne på å satse offensivt og trykke på i dødens, ja da tror jeg iallefall ikke Wimmecredit vinner dette. Da tror jeg heller at det kan dukke oppe andre lite markerte hester. Dacke Håleryd( gikk et enormt løp sist med treneren bak,Solberg opp igjen nå) Gentle Tilly ( Stareng sa jo at denne var like god som Mysterius, men mer ustabil. Kan ha gått ytterliger frem med miljøskiftet) CC Ceventy Five( Er ikke så god som de andre, men kan spurte fort med det rette løpet) Mysterius er et solid bankeralternativ, men for de som tror Hamre kommer til å satse alt i dag, ja så vil jeg anbefale å streke for 3,4 og 6. Jeg driter kanskje på låret her, men jeg velger uansett å kutte Wimmecredit fra dette sporet. Tror forresten at Express pepper har en solid sjangse i v75 1(denne varslet stigende form i varming sist men skuffet i løpet. Tror den kommer kraftig tilbake i dag) Bankeralternativ. Bankeralternativ er også Kremlinn i v75 4. Tror denne sitter tidlig i tet og har store muligheter til å lede helt inn. Lykke til.
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
V75-1 og V4
|
|
Oce
Postet 08.09.2012 10:01 Regnskap
|
|
|
Endret 08.09.2012 10:02 Oce 08.09.2012 10:05 Oce
Er litt i tvil med 6 Express Pepper når Holm sier dette (fra VG): "Stivnet mot slutten av Derby-kvalifiseringen og gikk glipp av en finalebillett. Er bra nok på sitt beste, men skal hente tillegg på gode hester. En outsider" Hva med V4? Kan det være større penger i utbetaling denne gang, der? Synes det er flere usikre, men gode kort som løper der. Dere nevner 4 Kremlinn (V75-4 / V4-1). Alt ser bra ut, men vi får kuskebytte (bare litt skeptisk til kuskebytte, selv om det ikke behøver å bety for mye, så kan det også ofte bety alt i positiv/negativ forstand). Kan hende jeg tar feil, men jeg synes V75-6 / V4-3 ser noe åpnere ut enn at man kan klinke på favoritter der. V75-5 / V4-2 Vurderer å kutte favoritten (7 X.O. Hornline) jeg, men det får jo ofte nok konsekvenser. Uansett leser jeg Thor Borg si: "Har finformen på plass og møter hester han er på høyde med. Men sporet trekker ned. Herfra må det klaffe. Gjør det først det, er han aktuell i toppen. Strekes ved litt gardering"
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
Re: V75-1 og V4
|
|
stuhaug
Postet 08.09.2012 11:40 Regnskap
|
|
|
Hei. Vist du baserer dine tips på kuskekommentarer så synes jeg du skal sjekke hva Håkon Gulheim sier om nr 3 Gulheim Raia i v75 4 ( stallskriket) :)
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
V75-2
|
|
Oce
Postet 08.09.2012 11:45 Regnskap
|
|
|
Endret 08.09.2012 11:48 Oce 08.09.2012 11:48 Oce 08.09.2012 11:49 Oce 08.09.2012 11:50 Oce
Nå har jeg VG-papirutgaven, og der er 3 Gulheim Raia nevnt i V75-2 (ikke V75-4). Forøvrig ville det bli en artig skrell, dersom man stoler på VG sin rank av denne hesten. VG-ranken av V75-2 ser nemlig slik ut: 15-12 - (14-6-9-7-1-11-10-13-8-2-4-5-3) Folkeranken sier om 3 Gulheim Raia: per nå 10.valg og en 2 prosenter V-odds er per nå 30,04 Det står i VG: 3 Gulheim Raia Håkon B Gulheim - Er jeg spent på første gang ut etter lang pause. Fungerte fint i et hurtigarbeid for Olav Mikkelborg nylig etter 1.32 på en tung bane. Da var det mer å gå på. Bør kunne ned mot 1.28 om det klaffer. Trippelaktuell og med på gardering Så kan du/dere fylle inn hva Stallskriket sier om den samme (for Rikstoto gjør ikke noen nummer av den hesten i sin Stallskriket salgstriks på e-post til nettbrukere som gidder motta meldingene derfra)
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
Re: Mysterious - klink vinner
|
|
V75Jac
Postet 08.09.2012 14:25 Regnskap
|
|
|
Mysterious har gode muligheter for tet og dersom ikke noen legger trykk kan mye være gjort. Så hvordan blir løpsopplegget for de andre dersom Mysterious får tet. Ikke utenkelig at Tom Erik Solberg prøver seg, men da kan han fort spolere mulighetene sine. For Dacke Håleryd er ursterk. I sitt siste løp har den en forykende langspurt i fjerdespor og kommer i mål litt bak Mysterious. I dette løpet gikk første 500 etter moderate 14. Dacke Håleryd er i rivende utvikling og har meget flott form. Kanskje Tom Erik Solberg bruker hodet denne gangen og legger seg på utsiden av Mysterious med et jevnt hardt tempo.( legg merke til tiden 21.7 på lang distanse. Hva gjør så de andre: Winmecredit har tapt sportrekningen og tror ikke han vil kjøre om tet. Har mer tro på at den andre Hamre hesten Acolyte Hanover kommer til å prøve seg. Kanskje mot 3-600 meter. Muligheten for Hamre hestene er å prøve å presse melkesyre i bena til Mysterious. Med hardt tempo innledningsvis og litt videre kan dette gi muligheten til Winmecredit. Selv om Dacke Håleryd står dårlig inne i grunnlaget skal den absolutt passes. Med hardt trykk fra noen av de andre kan Dacke Håleryd fort få andre utvendig. En annen hest som kommer på besøk er Ridgehead Cahore. Med hardt tempo underveis skal denne også passes i forhold til tidene den har prestert. Hvor stor forskjell det er med og uten pisk er vel vanskelig å si. Det varierer fra hest til hest og hvilke dagsform hesten har osv For å ta Winmecredit så trives den i Sverige og gjør bra resultater der.
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
Re: Mysterious - klink vinner
|
|
rainman
Postet 08.09.2012 14:40 Regnskap
|
|
|
Ingen bør lure på om hamre klemmer til, intet valg fra dette sporet, han kjører til han finner en ledig plass i et utvendig par. så får vi se hvor fort det går, ingen tvil om at winmecredit er den beste hesten her, men løpsutfallet vil avgjøre dette løpet. en mysterious i tet uten noen som klemmer til på utsiden er jo en banker, men mulig noen vil holde tempoet oppe, da vinner hamre...
|
|
|
- Svar på innlegg |
|
|
Re: F....n
|
|
CrazyMustang
Postet 08.09.2012 15:37 Regnskap
|
|
|
eg som hadde Gentle Tilly som banker :-(( Shit, min feil:-((
|
|
|
- Svar på innlegg |