Resultat » Travresultat
»V64-1 20.05.2012 15:25 - Black
People who care too much about the way they look are bad gamblers.
presset og presset på 6 Önas Hamra. Lett for 8 Robins Sara å ta tet og avgjøre løpet langt foran de andre.
Sterkt av 7 Molle C.d. å ta tredje etter det løpet og det var ikke takket være kusken,
20.05.2012 16:15 Black
11 Scarlet Tabac kom bakfra etter at 3 Tilda Palema så ut som en klink vinner der kusken styrte løp
fra tet, men klarte ikke å svare opp 11 Scarlet Tabac på oppløpet.Andre valget i spillet og en 32 %.
Hele 2003 kr er verdien i V64 spillet
Tøff åpning på løpet og første 500 m under 10.0. Dont Wear PJS vinner løpet etter ryggløp,
åpning på oppløpet og vinner knepet. Bra innsats med tanke på at det var det første løpet i år.
når han svinger inn på oppløpet og Ocs drag 13 Marveloos Ans vinner med Jorma som kusk. Jo`rma kanvinna
Sånn er det når man er for grådig, ren gambling :-)
"Allerede nå da V64 har gitt Avd.1 resultatet ser vi at Jorma Kontio er med på tripplene.
Da lurer jeg på om det også kan være smart å streke for DD-2 med 13 Marvelous Ans/J.Kontio, et 8.valg i V64-spillet, og V-odds per nå på 16.32 (klokken 15:23) ?"
Synd jeg ikke hadde DD-1, for det ville vært en fet utbetaling. DD-odds på 76.60
Men, du supplerte i ettertid og før spillestopp, way to go - gratulerer uansett med et flott plukk!
Det var ikke et lettløst løp, og den var jo tynn.
Også sa jeg at plukket mitt var gjerne kun var et blaff (basert på et løp på sammenlikning, men det er også lett å lete basert på akkurat den framgangsmåten). Og da med flaks. Ser det.
Jeg spurte etter en ærlig vurdering fra dere andre, og det fikk jeg. Bra det.
Jeg er ikke blitt enormt mye bedre på trav. Men har en litt bedre følelse.
Det skorter mye på kompetansen om hvordan man finner objekter,
og jeg har nok en noe mangelfull lesning/vurdering av programmet.
Ser jeg fikk masse hjelp i denne tråden, fra moroklompen (Spørsmål om grunnlag):
http://www.oddsnet.com/fora/view/Grunnlag-64845-172725.html#172725
Men jeg er ikke kompetent til å ta alt innover meg.
Må vel ha noen som holder meg i hånden og forklarer en del begreper og sånt.
Med tiden kan hende jeg abonnerer på f.eks. RD Internett, så man kan se løpene når man har overskudd igjen til det. Eller at en gjør det til en fast rutine så blir det nok en vane å orke den porsjonen også.
20.05.2012 16:39 Oce
20.05.2012 16:41 Oce
1 619.01 i Trippel-odds
8 Raggmunken/C.Gustafsson (3.valg)
12 Fjeldstad Goggen/PL.Nilsen (8.valg)
14 Ramstad Eld/JR.Gaustad (11.valg)
Synd de er så vanskelige å forutsi nøyaktig.
Men, 2 strykninger gir et felt på 13 hester.
1 x 13 x 13 koster kr 264 med rekkepris på kr 2,-
20.05.2012 16:14 Oce
Flipper nevnte man burde ha med 2 Technology/M.Melander. Vi Tippa rangerte den som et av motbudene som kunne utfordre 8 Robis Sara/E.Adielsson
Tipsene
http://www.oddsnet.com/fora/view/V64_Lindesberg_20/5-65142-173594.html#173594
2 Technology kom bakpå i startsøyeblikket og lå bakpå siden.
V64-5
7 Frenchise gir vinneren 4 Don't Wear PJS en god kamp i starten.
20.05.2012 17:13 Oce
Jeg forstår ikke hvorfor 2.valget (7 Net) i spillet gir dårligere verdi enn 1.valget (11 Dexter Stone) da det skiller hele 2 prosent og det gir en skjevhetsforskjell på kr 2385
| Nr | Hest | Kusk | Verdi | Valg | Kombinasjoner |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Mr Thank You | R. Pettersson | 100 242 | 0 | 42,21 |
| 2 | Blåtunga | M. Melander | 200 000 | 0 | 0,00 |
| 3 | Rite On G. | C. Lindblom | 0 | 0 | 0,00 |
| 4 | Blue Moon | P. Ådefors | 200 000 | 0 | 0,00 |
| 5 | Max Arvinge | M. Andersson | 166 427 | 0 | 25,42 |
| 6 | Livi Cafu | B. Goop | 44 057 | 0 | 96,04 |
| 7 | Net | F. Pedersen | 23 567 | 0 | 179,55 |
| 8 | Nelle d'Amour | J. Westholm | 40 540 | 0 | 104,38 |
| 9 | Majors Snapscho | C. Gustafsson | 191 659 | 0 | 22,07 |
| 10 | Simsala (DE) | P. Nordlund | 200 000 | 0 | 0,00 |
| 11 | Dexter Stone | Å. Svanstedt | 25 952 | 0 | 163,05 |
| 12 | Knifetown Action | E. Adielsson | 24 174 | 0 | 175,04 |
| 13 | Marvelous Ans (IT) | J. Kontio | 124 329 | 0 | 34,03 |
| 14 | Roadshow | V. Karhulahti | 200 000 | 0 | 0,00 |
| 15 | King Haro | K. Widell | 200 000 | 0 | 0,00 |
Alternativ verdi er veiledende og vil påvirkes og endres ved spill på strykninger og spill på ikke startende hester.
Første starten etter lang pause, samtlige ON-tipsere gikk i fella, det er ikke hestens feil..:-)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
20.05.2012 11:00 Oce
For min del ble det med de kr 80,-
Var i likhet med mange i media litt for uvøren med å spille banker på 14 Schuvablessa (V75-3).
4 Jærvsø Emelinda (V75-3) var godt inne på radaren, så denne kunne jeg ha tatt med, men valgte å banke med Schuvablessa. Også prøvde jeg en ekstrabong hvor jeg hadde heldekk i Avd.1, som også ga kr 80,-, det var jo gøy når førstevalget gikk inn. Vel 12 Trinitro/LA.Kolle var jo på trippelen, så helt poengløst var det jo ikke, men ikke denne gang tydeligvis.
Den dypeste for dagen var jo 3 Mc Dreamy (Avd.4) et 6.valg. Drømte ikke om at den skulle klare det. Selv den hadde jo noe varsel fra enkelte, men den var for dyp for meg. Sånn er det bare. Etterpåklokskap nytter ikke. Men, man kan gjøre seg litt "fotografiske minner", og håpe man er på hugget en gang senere.
4 Kremlinn (Avd.6) gjorde det strålende med V.Hop som kusk, selv om seieren var knapp ga den meg en ca. 10 i odds på Vinner og ca 31 i odds for Dagens Dobbel. Også V4'en røk på 3 Mc Dreamy, ellers satt den som et skudd på de tre andre strekene.
Programmet i PDF
https://www.rikstoto.no/program/pdf/JA_20120519_Baneprogram.pdf
Datarank for dagen
http://www.oddsnet.com/fora/view/Datarank_V75_Jarlsberg__19.5-65074-173375.html#173375
Tipstråd for dagen
http://www.oddsnet.com/fora/view/Store_penger_i_vente_denne_runden-65063-173348.html#173348
Media samlet av den seige og flinke sent
http://www.oddsnet.com/fora/view/V75_info_19.5-65088-173410.html#173410
20.05.2012 00:56 Black
20.05.2012 10:55 Black
Preakness Stakes ble vunnet av Ill Have Another. Samme opplegg som under Kenyucky derby hvor Bodemeister ligger i front og ser ut som vinneren, men igjen er det Ill Have Another som avgjør til sin fordel og vinner knepet foran Bodemeister.
Ill Have Another kan bli det første til å vinne United States Triple Crown of Thoroughbred Racing
siden Affirmed vant i 1978.
Om 21 dager får vi svaret da det siste løpet - Belmont Stakes går i Belmont Park i Elmont, New York.
http://www.youtube.com/watch?v=SBYKU1eEfR4&feature=related
5.Renate Bowl rygg leder og det ble sølv.
7.Disney Toma tok siste trippel sammen med U.Ohlsson.
Spill og terninger er satans gjerninger:)
Mvh/Flipper
12.Cool Dream avsluttet fort fra de bakre rekker.
6.Diaz A.E. ble regelrett knust fra tet i dag men holdt muligens til siste trippel.
Mvh/Flipper
19.05.2012 15:22 Flipper
8.Brioni "får " seieren i gave når Caballion galopperer som klar vinner på oppløpet, meget god var Caballion etter utvendig reise i tøft tempo.
6.Dileva Käll skuffet ikke i dag heller og tok en kanonfin sølvplass.
7.Alvena Pele siste trippel.
Mvh/Flipper
7.Asoria Amour tet hele veien og vinner knepent sammen med K.Haugstad
9.Quadrupedans næremt seg veldig men det ble sølv.
8.Nato Dream dødens siste 1400 og holdt bra til siste trippel.
Mvh/Flipper
6.Voje Nido gikk et sterkt løp og holdt til sølvplass
1.Jenny R.G. rygg leder og bakket seg ut i siste sving men det var umulig å klare bedre enn 3 plass i dag.
Mvh/Flipper
9.Lilljeppe sitter klistret i rygg helev eien og tar sølvet sammen med Goop.
Siste trippel var meget jevnt.
Mvh/Flipper
7.Francis du Gull også fin spurt til sølv.
6.Rano prøvde å stikke ut på oppløpet etter utvendig reise en del av løpet.
Mvh/Flipper
Bare hos Betfair omsatte dette løpet for hele 50 000 000 kr i vinner og plassspillet. Store penger.
|
|
| |||||||||||||||||||||
|
|
| 9 Neo's Victory |
Mvh/Flipper
18.05.2012 12:50 Mr1950
Beklager at jeg var sen å legge ut mitt spill, men nå blir det bare å vente og se om det blir min dag idag.
Burde kanskje heller spille DD med 9 Neo's Victory mot Alle i DD-2, men jeg blir som regel fristet til V4-spill.
Sitter igjen med 4 og 4 hester i begge siste avdelingene og når verdi er kr 2.216,- blir dette spennende!
9 Neo's Victory (V4-2) var inte alls bra senast utan förklaring så vi ligger lågt i dag. Hon är jättefin i träningen och har kapacitet för att vinna, men hon är en humörhäst och måste visa bättring innan jag kan tro på henne.
18.05.2012 19:14 Mr1950
" - Hon är jättefin i träningen och har kapacitet för att vinna " osv...
"Jättefin" i trening: Flott attest det, men vet det ikke er lett å velge Bond.
Vi har diskutert mye "rett og galt" hva strategier angår - og blir nok aldri enige, det er for ulike tilnærminger - men det er litt av sjarmen med trav:-)
I dag fikk du uttelling - gjør et unntak og gratulerer og bøyer meg i støvet for en eftarhandare - den satt jo!
Mvh/Flipper
Dette blir spende Mr1950
| 1 | Front Life | U. Eriksson | 93 006 | 0 | 20,50 |
| 2 | Cowboy Party | T. Pettersson | 140 163 | 0 | 13,60 |
| 3 | Aces Oliver | S. Svensson | 69 733 | 0 | 27,34 |
| 4 | Exclusive Pointer | S. Eriksson | 200 000 | 0 | 0,00 |
| 5 | Rapid Gid | E. Mårtensson | 200 000 | 0 | 0,00 |
| 6 | Zic Zac Life | K. Frick | 52 160 | 0 | 36,55 |
| 7 | Univers de Nacre (FR) | J. Tillman | 0 | 0 | 0,00 |
| 8 | Ginza Töll | C. Eskilsson | 200 000 | 0 | 0,00 |
| 9 | Wakeup Little Jojo | J. Byström | 172 483 | 0 | 11,05 |
| 10 | Joylite | K. Widell | 200 000 | 0 | 0,00 |
| 11 | Viggo Trizz | L. Witasp | 41 735 | 0 | 45,69 |
| 12 | Clouds Above | T. Andersen | 26 204 | 0 | 72,77 |
| 13 | Min Memphis | P. Larsson | 200 000 | 0 | 0,00 |
| 14 | Helacs Zodiac | M. Karner | 200 000 | 0 | 0,00 |
| 15 | Zapt Dingbat | L. Gilljam | 200 000 | 0 | 0,00 |
18.05.2012 13:56 Mr1950
18.05.2012 13:58 Mr1950
Yippi!
Snakk om FLAKS idag! Dette syns jeg at jeg fortjente nå!
Hilser til alle sammen rundtomkring. Kr 52.160,- tilbake på konto! :-)
| Avd | Markeringer | Resultat | Valg | Strøket | Utbetaling |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 1, 8, 10, 12, 13, 14 |
|
|
| |
| 2 | 9 Neo's Victory |
|
| ||
| 3 | 3, 7, 10, 12 |
|
| 2, 9 | |
| 4 | 3, 6, 11, 12 |
|
| 7 |
18.05.2012 18:34 Oce
18.05.2012 18:37 Oce
18.05.2012 18:38 Oce
Er Rättvik og andre svenske baner en spesialitet, eller var dette en sårt tilkomment tilskudd til spillkassen?
Kajsa Frick avgjorde V4, og hadde flere greie prestasjoner på banen den løpsdagen
I og utenfor V4-rammen gjorde hun det to ganger med startnr.6 og to ganger med startnr.14
Tips kl 12:20 - 12:21 (løpsstart V4-1 ca. kl 12:20)
Mr1950 sin bong kostet kr 192,-
http://www.oddsnet.com/fora/view/V4_R%C3%A4ttvik_18/5-65041-173239.html#173239
Resultat
https://www.rikstoto.no/Resultater/Resultat/?betdata=d:2012-05-18|t:L3|o:0
Programmet i PDF
https://www.rikstoto.no/program/pdf/L3_20120518_Baneprogram.pdf
8.Conrads Garland snapper sølvet rett foran 7.Baht Launcer.
1.Noak LB(stall Kolgjini) og Adielsson fikk melkesyre så det holdt i siste sving.
Mvh/Flipper
10.Paris Texas FI flott spurt fra de bakre rekker til sølv
12.Saston prøvde seg 1000 igjen men ble kontant avvist, holder til siste trippel.
Mvh/Flipper
8.Lotus Eld klar sølvhest et par lengder bak.
12.Global Millionare siste trippel langt bak de to første.
Mvh/Flipper
16.05.2012 20:18 Flipper
12.Race Pilot suser inn til seier for Pekka Korpi....44 x pengene!
1.Motivated Hanover litt treg ut som forventet men overtar tet etter 600 meter men sjanseløs på flymaskinen som kommer ute i banen.
7.Grinnebys Aragon opp på siste trippel.
Mvh/Flipper
1.Chapeau rygg leder.
8.B.W.T.High Voltage dødens.
Mvh/Flipper
gikk i mellom. Ne Me Quitte Pa fikk tet men den tøffe starten kostet for mye og på stive bein endte både Verrazano Field og Ne Me Quitte Pa utenfor topp tre.
Løpet ble knepet ble vunnet av 4 Quenna Lavec foran 11 Timjan U.S.
To strykninger og et par galopperte seg bort i dette ni hesters feltet som Tekno Odin vant langt foran de andre.
14.05.2012 21:11 Black
Den hesten er ikke rask fra start. Sist i felte etter å startet fra spor 1. I Front ble det byttet på hvem som ligge i front og Ariel Boko kan døpes om til Raketten for hoppa fikk stor fart nedover oppløpet og vinner løpet.
DD-oddsen gjorde et lite hopp hos ATG og klatret opp til 4.97, mens oddsen på 10 falt som en stein før løpstart. Unibet sitt DD-spill ga 5.19 på DD (11-1).
13.05.2012 18:22 sent
|
|
|
DD
|
5 Arch Madness så ut til å ta Oslo Grand Prix som préparation for Elitloppet.
2 Yarrah Boko gikk et solid løp fra dødens, men dermed får også de mer speedige hestene sitt løp.
1 Nalda Nof i V75-7 var imponerende. Vant sprettlett helt ukjørt på 1.12,2
5 Moe Brage i V5-4 fikk løpet sitt, først i rygg på 8 Bork Odin, deretter 2. utvendig bak Hallsta Lotus, men var likevel sjanseløs til å ta ned denne på oppløpet. Hallsta Lotus vant uforskammet enkelt på den gode tiden 1.20,5 mens Moe Brage noterte 1.20,8.
Jeg er enestående:
Jeg forstår noe ingen andre forstår - min egen humor
Jeg er enestående:
Jeg gjør noe som ingen andre gjør - jeg ler av mine egne vitser
13.05.2012 19:34 Flipper
Får håpe det blir Brian Sears som kommer over og kusker hesten på Solvalla, hvis ikke så er vel fortsatt Bjørn Goop ledig som kusk i storløpet og han har ikke gjort mye feil med hesten:)
-----------
OSLO. När krutröken skingrats på Bjerke hördes den svenska nationalsången.
Blågula segermaskinen Commander Crowe imponerade stort i Oslo GP.
- En fantastisk häst, sa tränaren Fabrice Souloy.
Fransk tränare, belgisk kusk, finsk skötare och en svensk häst med svenska ägare. Det var den vinnande mixen i Norges största travlopp. Oslo Grand Prix.
Commander Crowe, som senast vann Olympiatravet, imponerade åter stort och kliver två veckor före Elitloppet fram som hästen att slå på Solvalla.
Kusken Christophe Martens tog chansen mot ledningen med Commander Crowe sedan titelförsvaren Arch Madness enkelt tagit spets i en relativt lugn start där de andra startkanonerna Timoko och Windsong Geant aldrig kom in i matchen.
Över 2 100 meter hade Trond Smedshammer bakom Arch Madness aldrig en tanke på att försvara ledningen och Commander Crowe fick bekvämt ta över.
Väl i täten såg den svenskfödde valacken helt bländande ut och avfärdade enkelt hemmahoppet Yarrah Boko genom den sista kurvan och sedan även Quarcio du Chene som fick chansen från rygg ledaren över upploppet.
Segertiden blev 1.11,5 och det var en tangering av löpningsrekordet.
Segern var värd drygt 1,7 miljoner kronor för se svenska ägarna och Commander Crowe har därmed tjänat 17 miljoner kronor via 46 segrar på 69 starter.
För tränaren Fabrice Souloy var det en speciell seger.
- Jag är så lycklig att få vinna det här loppet. Jag har varit tvåa två gånger tidigare här med Exploit Caf och Kool du Caux, sa han och strålande av glädje.
Tvåa bakom Commander Crowe blev Björn Goops reklamhäst Quarcio du Chene och trea Arch Madness.
Hallsta Lotus fortsatt obesegrad 2012
Bjerkes stordag var en parad av stjärnhästar som bjöd på fina prestationer.
Kallblodskungen Hallsta Lotus fanns förstås på plats och Jan-Olov Persson stjärna är fortsatt obesegrad i år efter ännu en uppvisning.
Hallsta Lotus fick göra grovjobbet själv utvändigt om ledaren Moe Brage, men det bekom inte den tolvårige hingsten det minsta och när Ulf Ohlsson tryckte gasen i botten sista biten avgjorde han lekande lätt.
- Jan-Olov gör ett fantastiskt jobb som håller honom fräsch och fin hela tiden, sa Ulf Ohlsson.
Hallsta Lotus var titelförsvarare i Alm Svertens Äreslöp, ett lopp som för övrigt pappa Järvsöfaks vann fem gånger.
Dansk dynamit i Bjerke Cup
I försök- och finalloppet Bjerke Cup blev det en snygg stalldubbel för danske tränaren Steen Juul. Björn Goop serverade Classic Grand Cru en perfekt resa och den nioårige hingsten speedade våldsamt sista biten efter en resa i rygg på ledaren. Kanske en prestation som räcker till en inbjudan till Elitloppet? Stallkamraten Neo Holmsminde var starkast av övriga och tog hand om andrapriset i händerna på Thomas Uhrberg.
Steen Juuls duo visade fin dagsform redan i försöken där Classic Grand Cru var tvåa bakom Micro Mesh (1.10,7!) i första heatet medan Neo Holmsminde vann det andra.
Björn Goop hade en bra dag och vann även med egentränade Angel Of Postman som ledde varje meter i V75-3.
Raja Mirchi visade klassen
V75-1 var ett långlopp över drygt tre kilometer och det blev säker seger för välstammade italienaren Icare de Bois som dubblade sin prissumma när han ledde mer eller mindre från start till mål. Förstapriset var 232 000 kronor.
Kusken Christophe Martens ökande tempot efter hand och hade full kontroll och segertiden blev 1.15,8 över distansen 3 120 meter.
En annan häst som imponerade på Bjerke var Lutfi Kolgjinis Raja Mirchi i högklassiga V75-2, en Europamatch för fyra- och femåriga hästar. Efter tredjespår genom den första kurvan körde Lutfi Kolgjini bestämt till ledningen och sedan dirigerade han loppet som han ville. Sista varvet travade Raja Mirchi 1.11,5 och segertiden blev 1.13,0 över 2 100 meter.
- Det blev hur enkelt som helst, kommenterade Lutfi Kolgjini segern som var värd nästan 350 000 kronor.
Svenskt även på andra, tredje och fjärde plats genom Formula One, Global Money och Deuxieme Picsous.
Storseger för Mantorp
I Fyraåringseliten (V75-5) blev det också svensk seger sedan Johnny Takter hittat rätt ryggar och spurtat till seger med Oasis Bi, som fångade in ledande Vc Chocoholic i sista stegen.
För Stefan P Pettersson var det en stor seger.
- En obeskrivlig känsla. Jag har bara varit på Bjerke och Oslo GP-dagen som åskådare tidigare. Nu hoppas jag vi får vara med även i Fyraåringseliten på Solvalla under elitloppshelgen, sa Mantorptränaren.
232 000 kronor var segern värd och Oasis Bi har därmed tjänat drygt 1,3 miljoner kronor.
I Treåringseliten (V75-4) fick vi kanske se dagens kanske mest överlägsna seger då Xquisite Chocolate och Frode Hamre lekte med de jämnåriga konkurrenterna. Det USA-födda stoet flög till ledningen och visade en teknik som lovar mycket inför framtiden. Segertiden blev nytt banrekord, 1.12,6 över 1609 meter, autostart.
V75-omgången avslutades med ytterligare en mycket imponerande vinnare då italienskan Nalda Nof spårade runt om i händerna på kusken Eric Raffin.
Mvh/Flipper
Avsluttet siste 500 på 1.09 og noterte tiden 1.10,9, dagens raskeste.
Jeg er enestående:
Jeg er enestående:
12.05.2012 01:57 sent
|
|
|
|
DD |
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Trine-Alice norsk mester
Det var overraskelsenes dag i Bergen, og NM-løpene for stallansatte har sin del av skylden for det. De fire løpene inngikk alle i V65-rammen, og et femte-, et sjette-, et åttende- og et niendevalg gjorde rebusen uløselig. Premiepotten på ca. 1,5 millioner kroner overføres til Jarlsbergs V65-omgang neste fredag.
Trine-Alice T. Espedal var heldig som kom med som Klosterskogens representant etter tredjeplass i banechampionatet, men TGNs forhåndsprofil beviste at hun absolutt hørte hjemme i dette selskapet. I det første løpet vant hun med Førlands Faksa, ei hoppe som på forhånd hadde tatt karrierens foreløpig eneste seier i 2009. Fra spor åtte bak bilen satset 18-årige Espedal offensivt, og vel i tet dro hun hardt unna til kontrollert seier.
De to neste NM-løpene ble vunnet av Runday's Power/Mats Gunnar Ringberg og Drav Siss/Ole-Christian Kjenner, og det var vidåpent i sammendraget før avslutningsløpet. Ringberg satt bak favoritten Lovers Lane, men hun forsvant i galopp direkte. Kjenner tok teten med Precious Boy og hadde tilsynelatende kontroll ut i oppløpet, men han feilet bort det som så ut til å være en sikker seier. Dermed gikk også en NM-tittel fløyten for unge Kjenner.
- Jeg synes jeg satt på løpet, og skulle begynne å kjøre, men han rullet for meg og feilet, sa Kjenner.
Fram innvendig kom Ghost Rider og Dag-Sveinung Dalen og knep seieren. Trine-Alice T. Espedal ga Harmony Ribb en tøff sisterunde i tredjespor uten rygg, men hoppa sto på strålende til annenplass. Det holdt til at mesterskapets yngste kunne klatre øverst på pallen.
- Det var gøy det. Den siste hesten var kjempegod. Jeg kjente i siste sving at hun ga seg litt, men hun tok tak igjen, sa mesteren, til daglig å finne i stallen hos Per Gottling.
Tittelforsvarer Dag-Sveinung Dalen tok sølvet i sammendraget, mens Ole Johan Østre ble bronsevinner.
Svak kvalitet på kuskingen i dette NM. Synes ikke kvaliteten har tatt seg opp tross at de rekrutteres via ponniløpene stort sett. Det er også for få løp å få noe seriøst ved dette NM synes jeg. Et minimum burde vært 8.løp men det er vel ikke hestemateriell nok til det i vest? Uansett et svakt mesterskap som bør forbigås i stillhet.
Hei, ja må si meg helt enig i det du skriver !! Er vel kanskje 3-4 av disse ungdoms kuskene som holder sånn passe nivå. Resten burde vel bare fortsette med ponni løp..
Synes dere krever mye av de yngste, greit det ikke dreier seg om "verdensmestere" akkurat men viktig at de får kjøre, kjøre og kjøre. NM er en fin motivasjonsfaktor og læringsarena, Trav-Norge tåler godt en slik NM-dag, med noen hederlige unntak er det ikke all verdens kvalitet som viker plassen heller.
Selv stod jeg over spillet i går da jeg hadde en mistanke om at det ville bli noe Bingo preg over Bongen !!
|
|
|
Det toppet seg i V65-6 når 1 Precious Gift galopperte inn på oppløpet som vinner fra tet. Dermed vant lederryggens 5 Ghost Rider og dermed var det ingen som klarte verken 6 eller 5 rette.
Begge premiegruppene altså til Jackpot, men hvor?
Neste V65-runde er på Biri neste onsdag, men pengen blir overført til Jarlsbergs V65-runde neste fredag.
Men jeg kan ikke huske at dette har skjedd tidligere!
Jeg er enestående:
Jeg er enestående:
12.05.2012 11:16 Oce
Delectable Ås ser ut til å komme seg på trippelen med 3.plass.
Outrunner sees ikke på trippelen. Delectable Ås vant H2H'en (bekreftet av moroklompen i svar under)
moroklompen fikk det til på odds 2.20
http://www.oddsnet.com/fora/view/Sl%C3%A5r_favoritten?-64628-172156.html#172156
Resultat
https://www.rikstoto.no/Resultater/Resultat/?betdata=d:2012-05-11|t:L3|o:0
Programmet i PDF
https://www.rikstoto.no/program/pdf/L3_20120511_Baneprogram.pdf
Tror fort det kan bli rundt tusenlappen per 5er dersom en av de mindre betrodde vinner, da 7 rette sikkert vil gi flere millioner i dette tilfellet.. men så er jeg jo bare en som kan "gjette" :p
Lykke til uansett :)
Får ikke selv sett løpet før gratis-utgaven om noen minutter.
Fixfaks tok tet, men måtte slippe til 14 Viktor K. 1100-1200 igjen. Rygg leder, men Fixfaks var bare ikke god nok, men var også langt fra like god som sist, men da hang han med i en god rygg - denne gang gikk han i tet.
Jeg er enestående:
Jeg er enestående:
10.05.2012 20:56 Black
10.05.2012 21:06 Black
tar knekken på de fleste V7 bonger når en meget god 2 Opitergium knekker favoritten, som var en 75% i spillet, etter et utvendig løp, men blir selv tatt igjen av Svanstedt og 12 Fawkes, som kun er en 4% i spillet.
I V75 spillet så står de fleste forsatt med 0 riktig i V75 spillet, da nest siste valget enn 2% skreller vinner løpet og når favoritten svikter i V75-3 og andrevalget som bare er en 17% vinner er verdien etter tre løp på hele 27109 kr.
Kun tre hester gir under 200 000 kr etter fire løp og det blir store penger uansett hvilken hester som vinner resten av løpet. Min V7 bong smeltet bort i det første løpet..
| 1 | Salt Lake City | H. Persson | 200 000 | 0 | 0,00 |
| 2 | Önas Gert | T. Uhrberg | 200 000 | 0 | 0,00 |
| 3 | Scarlet Tabac | Ö. Kihlström | 76 038 | 0 | 504,73 |
| 4 | Com Z. | Å. Svanstedt | 44 386 | 0 | 864,66 |
| 5 | Hurricane Blue | J. Takter | 70 888 | 0 | 541,40 |
| 6 | Uri Geller | B. Falsig | 200 000 | 0 | 0,00 |
| 7 | Sandman Sand | J. Sjunnesson | 200 000 | 0 | 0,00 |
| 8 | Royal Fighter | J. Tillman | 200 000 | 0 | 0,00 |
| 9 | Tärnan | M. Alm | 200 000 | 0 | 0,00 |
| 10 | Trick Express | S. Söderkvist | 200 000 | 0 | 0,00 |
| 11 | Epik | J. Wiman | 200 000 | 0 | 0,00 |
| 12 | Udinese | H. Bögh | 200 000 | 0 | 0,00 |
Favoritten vinner ikke på Åby i dag. 4 Com Z ble knepet slått av 5 Hurricane Blue. Kun favoritten i V75-5 står i under 200 000 kr.
I V75-5 var det nok en favoritt som ikke klarte å komme først over mållinjen, Spor 8 er aldri noe fordel og det ble for tungt løp for Kendrick's Victory. Andre valget som kun var markert på 16% vinner løpet. Verdien ligger vel rundt 350 000 kr etter fem løp.
http://www.oddsnet.com/fora/view/Lunsjtrav_Bjerke_10-05-2012-64597-172083.html#172083
Han er noe i tvil på vinneren i V5-5, men den nevnes slik:
"1 ARC COX er alternativ tethest og den kan også holde inn derfra selv om stridsmorlen er tvilsom."
Veldig bra. 4 av 5 førstevalg hos TravUglen blir vinnere
Resultat
https://www.rikstoto.no/Resultater/Resultat/?betdata=d:2012-05-10|t:BJ|o:0
Odds/Markeringer
https://www.rikstoto.no/App/OddsMarkings/VRaceOdds.aspx?betdata=d:2012-05-10|t:BJ|o:0|g:V5A
Programmet i PDF
https://www.rikstoto.no/program/pdf/BJ_20120510_Baneprogram.pdf
10.05.2012 16:07 Oce
Sykt høy trippel på den ene som lot seg spille.
Trippel-odds 35.667,18
Vinner-odds 100,85
Plass-odds 19,52
Ingen Duo-spill tilgjengelig for dette løpet (Løp4/V4-4)
Programmet i PDF
https://www.rikstoto.no/program/pdf/L3_20120510_Baneprogram.pdf
Odds/Markeringer
https://www.rikstoto.no/App/OddsMarkings/VRaceOdds.aspx?betdata=d:2012-05-10|t:L3|o:0|g:V4
Resultat
https://www.rikstoto.no/Resultater/Resultat/?betdata=d:2012-05-10|t:L3|o:0
V4 ga kr 62.333,-
Onion F.H. som jeg skrev om, galopperte mot 1. sving. 12 Lincoln Frontline, som OJ Solberg nevnte varmet fint, galopperte kort på direkten og tapte mange posisjoner på det.
1 Opus One F.H., som OJ Solberg mente var varmingsvinneren, fikk et fint løp bak favoritten, men galopperte i siste sving.
2 Tailor Marib, som Defterios nevnte, tok tet, men galopperte senere og ble disket.
Dermed så gikk det som det måtte gå, favoritten, 6 French Destiny, som galopperte mye i varming og prøvestarter, gikk feilfritt, kom seg til tet v/500 og vant sprettlett. Toer ble en skikkelig svimling, nestsiste valget 10 Big City Rambler foran en annen dyping, som i følge OJS varmet fint, 5 Highwayman.
Men forbannet typisk, usikker favoritt går feilfritt i et vidåpent løp og vinner sprettlett på en solid pers, 1.15,3
Jeg er enestående:
Jeg er enestående:
Media
http://www.oddsnet.com/fora/view/V65_info_Bjerke_9.5-64530-171927.html#171927
haugbet27 med 2 knallfine bankere
http://www.oddsnet.com/fora/view/V65_bjerke-64508-171885.html#171885
TravUglen var uhyre nære, da han oppfordret de med urolig mage å gardere opp med vinnerstreken, som han selv valgte å utelate
http://www.oddsnet.com/fora/view/V65_Bjerke_Travbane_08-05-2012-64538-171950.html#171950
Travtips klarte den på kr 200,-
http://www.travtanker.com/index.php?option=com_content&view=article&id=4030:v65-bjerke-95&catid=37:tips&Itemid=57
Rikstotos tipsbidrag med Kai Johansen klarte den på kr 270,-
https://www.rikstoto.no/Nyheter-og-tips/2012/Mai/09/Bjerke-Travbane---09052012/Tips/--Tror-pa-Torianna/?WT.ac=TipsV65_Hoyre3_243x150_kaijohansen
Resultater
https://www.rikstoto.no/Resultater/Resultat/?betdata=d:2012-05-09|t:BJ|o:0&V65=0&V5A=0
Odds/Markeringer
https://www.rikstoto.no/App/OddsMarkings/VRaceOdds.aspx?betdata=d:2012-05-09|t:BJ|o:0|g:V65
Programmet i PDF
https://www.rikstoto.no/program/pdf/BJ_20120509_Baneprogram.pdf
09.05.2012 22:14 Oce
Dyrt forslag fra den kanten til kr 900 i innsats
TV2 Sporten fikk inn bankere i Avd.1 og Avd.2 som var gode
De fikk 1 ganger 6 rette kr 1028,-
og 19 ganger 5 rette kr 45 x 19 = 855,- ---> tilsammen kr 1883,-
Kun en fordobling av innsatsen.
De kunne like gjerne spillet H2H, som har betraktelig lavere risiko (kun 50/50) og nesten fordoblet, (eller fordoblet eller bedre med høyere risiko jo høyere odds man velger seg å spille til --> noe i den duren ihvertfall)
Jeg er enestående:
Jeg er enestående:
10 TM Continental hadde fryktelig langt fram til bilen og rakk aldri bilen. Jeg tror hesten gjorde et bra løp etter det, men tapte uansett mange premieplasser.
8 Chip Line forsvant i galopp på direkten.
4 Nokentrot fikk raskt overta tet, men 5 Panter Neo var med på notene og overtok tet rett etter 500.
Favoritten, 11 Up To Date kom tidlig opp utenfor og utfordret lederen, men klarte aldri å koble grepet.
Disse to var langt foran resten av feltet.
5 Panter Neo vant foran 11 Up To Date med 4 Nokentrot på tredje.
Panter Neo var varmingsvinner i dette løpet i følge OJS.
Jeg er enestående:
Jeg er enestående:
5 Aaby Knekten holder seg til trav, første lederrygg, deretter dødens. Så ut til å gi favoritten kamp på oppløpet, men var uhyre nær galoppen og måtte passes. Tapte nok løpet på det.
2 Eik Lina - delvis rygg, delvis 2. utv. Fikk et meget pent løp, men klarte ikke å utfordre de to beste.
Gjespet kommer fordi det er jævlig kjedelig med så mange favoritter.
Jeg er enestående:
Jeg er enestående:
11 Per Halbak angrep ut siste bortre når det var 800 igjen. 4. spor/3. spor siste sving. Vant likevel uforskammet enkelt tross så drøye spor samt en skikkelig langspurt - det var imponerende.
6 Victor Mustang i fra 2. utv.
8 Eck Episode i døens på favoritten 3 Hidalgo, som var uhyggelig svak.
Jeg er enestående:
Jeg er enestående:
4 Torianna trykket seg til tet ut 1. sving fra 2 Børke Luna.
6 Brødsjø Stina trykket til, overtok, men de byttet bare plass.
Torianna hadde siden ingen problemer med å vinne.
5 Hornnes Tiril tok på seg den utakknemlige jobben med å dra dødens, ble toer.
15 Trons Pila gikk de siste 1150 metrene i 3. spor, men holdt likevel til til tredje - sterkt!
Jeg er enestående:
Jeg er enestående:
Hornnes Tiril nr 3.
Jeg er enestående:
Jeg er enestående:
5 View Love i dødens, ble sliten og dalte.
1 Petter Rags i lederrygg, galopperte i siste sving.
2 Jamie Bonanza i 2. utv, prøvde å angripe, men sjanseløs.
4 Pine News ble bakket bak, prøvde å angripe, men hadde lite å by på i trippelkampen.
12 Standing Ovation satt i 4. utv bra avslutning, men laaangt bak.
6 Belmont hadde også en solid avslutning , satt sist utv.
Jeg er enestående:
Jeg er enestående:
08.05.2012 21:32 Oce
08.05.2012 21:33 Oce
08.05.2012 21:34 Oce
Flipper sitt Vinner-tips gikk ikke inn da megafavoritten 2 Miss Wall Star/Å.Svanstedt ikke innfridde. Kom seg ikke til trippelen en gang. Vinneren ble 2.valget med 4 In Serenity/MJ.Andersson
http://www.oddsnet.com/fora/view/Hun_er_outstanding_i_kveld_(2.25)-64477-171806.html#171806
Programmet i PDF
https://www.rikstoto.no/program/pdf/L4_20120508_Baneprogram.pdf
Odds/Markeringer
https://www.rikstoto.no/App/OddsMarkings/VRaceOdds.aspx?betdata=d:2012-05-08|t:L4|o:0|g:V65
Resultat
https://www.rikstoto.no/Resultater/Resultat/?betdata=d:2012-05-08|t:L4|o:0&V65=0
Steinlager the one and ONLY
08.05.2012 20:34 Oce
Det var kjipt. Hang med til denne småskrellen Avd.3 med 5 Sjefsanna. Det værste var at jeg hadde tenkt å ha den med på impuls, men tok den vekk etter jeg begynte å studere Programmet, tips og slikt. Sånn er det med travsport, uforutsigbart.
Resultat
https://www.rikstoto.no/Resultater/Resultat/?betdata=d:2012-05-08|t:FO|o:0&V5A=0&V5B=0
Programmet i PDF
https://www.rikstoto.no/program/pdf/FO_20120508_Baneprogram.pdf
Odds/Markeringer
https://www.rikstoto.no/App/OddsMarkings/VRaceOdds.aspx?betdata=d:2012-05-08|t:FO|o:0|g:V5B|l:5
Oddsnet tipsene
http://www.oddsnet.com/fora/view/Forus__08-05-2012-64474-171795.html#171795
http://www.oddsnet.com/fora/view/H2H_Lucky_Double_T-Sir_John-64473-171784.html#171784
http://www.travsport.no/Andre-elementer/Sok-etter-hestkusklop/Sok-etter-lop/?trackCode=F&raceDate=08.05.2012&raceNumb=6
steinlager111 sitt H2H-tips gikk inn da hans drag havnet på trippelen, og det gjorde ikke motbudet
http://www.oddsnet.com/fora/view/Er_han_outstanding?-64466-171767.html#171767
http://www.travsport.no/Andre-elementer/Sok-etter-hestkusklop/Sok-etter-lop/?trackCode=F&raceDate=08.05.2012&raceNumb=2
08.05.2012 03:29 Oce
08.05.2012 03:31 Oce
08.05.2012 03:33 Oce
08.05.2012 03:48 Oce
08.05.2012 03:50 Oce
Litt stolt av meg selv, selv om det ble tap, og kun nesten gevinst på meg. Strategien min var såre enkel, å spille Kung Åke (Å.Svanstedt) i alle mulige løp unntatt en av hans hester. Funket ganske så bra det. Ihvertfall 1 (2) rekker bedre enn Vi Tippa [stort- (lite-forslag)].
Slik spillet jeg hos kommisjonær (10 minutts vurdering på PC-veggen deres)
2-3 (tap da 11 Quassia Lascaux/J.Kontio vant, men min 2 Platinum Shine/Å.Svanstedt på 2.plass)
3-4-8 (treff med 3 Barcelona/K.Wallin 1.valg, og også 4 Knight Indika/J.Kontio 6.valg på 3.plass)
3-7 (treff med 3 Codebreaker/Å.Svanstedt 3.valg og også 7 Polar L.B/J.Kontio 1.valg på 3.plass)
6-9-13-14
(treff med 14 Oops D.K./Å.Svanstedt 2.valg og også 6 Hunch Alo/J.Kontio 3.valg på 3.plass)
7-12 (tap da 5 Mr. Hello Man/R.Petterson 3.valg vant, men min 7 Global Mazerine/Å.Svanstedt 1.valg på 2.plass)
2-15 (treff da 15 Covington Ås/Å.Svanstedt 1.valg vant, og også min 2 Sith Lord/E.Adielsson 2.valg på 2.plass)
192 rekker/kr 192,-
pluss kr 4 i bongavgift til kommisjonær
Konklusjon er at både Å.Svanstedt og J.Kontio var meget gode på MANTORP 7.mai !!
Varsku til neste Mantorp-løp ??
Andre gode kusker denne gang var
Stefan Söderkvist, med henholdsvis en 2.plass og en 3.plass
Erik Adielsson, med ytterligere to 2.plasser (en av dem utenfor V65-rekken)
Jorma Kontio, med ytterligere en 1.plass og en 2.plass (begge utenfor V65-rekken)
Ser også noen færre resultater utenfor V65 for andre kjente kusker
Conrad Lugauer, to 1.plasser utenfor V65
Claes Svensson
Markus Waldmüller
Samt noen andre slengere her og der på trippel fra
Rickard Svanstedt
Daniel Olsson
Ralf Karlstedt
Anna Isabelle Karlsson
Stefan Persson (2 ganger)
Jennifer Tillman
Filip Lejon
Lina Johansson
Resultat
https://www.rikstoto.no/Resultater/Resultat/?betdata=d:2012-05-07|t:L4|o:0
Programmet i PDF
https://www.rikstoto.no/program/pdf/L4_20120507_Baneprogram.pdf
Odds/Markeringer
https://www.rikstoto.no/App/OddsMarkings/VRaceOdds.aspx?betdata=d:2012-05-07|t:L4|o:0|g:V65
08.05.2012 03:56 Oce
http://www.oddsnet.com/fora/view/H2h_Mantorp_kort_frist.-64438-171698.html#171698
Løp 5 gikk ikke inn, da 10 Mellby Ascoli/E.Adielsson kom seg på trippelens 2.plass, noe det andre H2H-valget ikke presterte.
Også i Løp 8 ble det bommert, men der var 2 Sith Lord på 2.plass betraktelig bedre, men motbudet 15 Covington Ås havnet jo på 1.plass
http://www.oddsnet.com/fora/view/Feil_favoritt?-64441-171702.html#171702
07.05.2012 09:27 Black
1 Homecoming Queen
2 Starscope
3 Maybe
O'Brien har hatt en fin helg med å vinne begge de to første klassisk løpene for 3-åringene i England. Det var et hel svett løp av Homecomming Queen som lå i front av det 18 hester store feltet og bare dro fra feltet i den siste delene av løpet og vinner med hele 9 legder.
Begge min plasshester på topp tre plass som 1 og 2 i løpet. Favoritten Maybe tok tredje plass.
Løpet kan ses her: http://www.youtube.com/watch?v=CUknrE_ibvY
06.05.2012 15:45 Oce
06.05.2012 15:47 Oce
Tips fra godeste CrazyMustang
http://www.oddsnet.com/fora/view/V64_Veggeryd-64388-171576.html#171576
12 Vanilla Brick/K.Haugstad kom på 3.plass til Plass-odds 2,09
Ikke så værst gjettet å få den med til 3.plass
Trippelspill var ikke tilgjengelig i fra Norge, og det er litt leit det! (Skjerpings Rikstoto, ansett noen flere folk)
Odds/Markeringer forteller den var et 9.valg i V64-spillet og en 2 prosenter
https://www.rikstoto.no/App/OddsMarkings/VRaceOdds.aspx?betdata=d:2012-05-06|t:L3|o:0|g:V64
Programmet i PDF
https://www.rikstoto.no/program/pdf/L3_20120506_Baneprogram.pdf
Resultat
https://www.rikstoto.no/Resultater/Resultat/?betdata=d:2012-05-06|t:L3|o:0
06.05.2012 15:51 CrazyMustang
Jepp, er så stolt!! ;-)) Håper noen hadde satset på plass!!! :-)
Og utrolig nok var den nest siste valg, 9. valg i V64!!! ;-)
https://www.rikstoto.no/Resultater/Resultat/?betdata=d:2012-05-06|t:L1|o:0
JamesBond007 kupongforslag
http://www.oddsnet.com/fora/view/V4_J%C3%A4gersro_galopp_6/5,_frist_12.45!-64364-171541.html#171541
Avd.1 med 2 Sun Life/Annelie Hollstenius (4.valg) ble det tap på for JB007
Utbetaling for 4 rette ble kr 1138
1. Ill Have Another
2. Bodemeister
3. Dullaham
4. Went The Day Well
5. Creative Cause
6. Liaison
7. Union Rags
Løpet kan ses her:http://www.youtube.com/watch?v=5tn9hye7U6g
| | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
05.05.2012 17:03 moroklompen
05.05.2012 17:05 moroklompen
Men sexy dirty money fikk det jo alt for tungt også.. 10 safir holder fint inn til andreplass etter dødens underveis :)
05.05.2012 17:01 steinlager111
meget bra moroklompen duen"s photo vant klart
Steinlager the one and ONLY
Brioni vinner Gulldivisjonsløpet, Wishing Stone og Svanstedt valgte 4 innv.???? i dette ni hesters feltet, kom løs på inneren 50 fra mål og speedet inn til siste trippel. Var dette lur kjøring av Kung Åke hvis man ønsket en tur til Solvalla senere i mai måned?
Mvh/Flipper
Mvh/Flipper
Mvh/Flipper
06.05.2012 12:02 Black
1. Camelot
2. French Fifteen
3. Hermival
De franske hestene satt farge på dette løpet, som vanlig var et rote løp da feltet deler seg opp i tre grupper over banens brede.
Camelot går likevel sterkt på slutten og vinner dette løpet og blir kjempe favoritt til derby løpet.
Løpet kan ses her:
http://www.youtube.com/watch?v=vnVsIxUjR3Y
04.05.2012 16:08 Oce
moroklompen tipset
http://www.oddsnet.com/fora/view/V4_Eskilstuna-64208-171135.html#171135
Min kupong så slik ut i dag:
6 Ready Set Go (tap)
5 Donna Star (riktig)
1-2-3-4-6-7-8-9-10-12 (alle, og 3.valg ble riktig)
4-10-11 (tap)
kr 66
pluss kr 2 i bongavgift
3 riktige til moroklompen
2 riktige til meg
Utbetaling for 4 rette kr 4255,-
https://www.rikstoto.no/Resultater/Resultat/?betdata=d:2012-05-04|t:L3|o:0
Program
https://www.rikstoto.no/program/pdf/L3_20120504_Baneprogram.pdf
04.05.2012 16:17 moroklompen
Bankeren vår i 1avd ble Disket etter en lang og håpløs galopp, synd det men slik er trav :p
04.05.2012 17:20 Oce
04.05.2012 17:21 Oce
04.05.2012 17:22 Oce
Stilig. Det er V4 som har størst potensiale til å gi oss penger. Så derfor fortsetter jeg med det når det så pirrer i gamblerfingrene.
Fikk ikke med meg hvordan det gikk med bankeren vår, da det er vanskelig å få med alt når man i tillegg er på arbeid. Når jeg attpåtil nylig fikk 4 av 5 rette på en utbet.40 tusen kroners V5, så gir det meg vel muligens en 25% sjanse på å en eller annen gang kunne klare V4 (den gangen der klaffer) til sammenlikning. Er ikke skarp i sannsynlighetregning. Dessuten er travsporten full av tilfeldigheter man ikke kan klare å ta hensyn til. :-)
Det var i går
https://www.rikstoto.no/Resultater/Resultat/?betdata=d:2012-05-03|t:BJ|o:0
03.05.2012 17:00 Oce
03.05.2012 21:00 Oce
Resultat
https://www.rikstoto.no/Resultater/Resultat/?betdata=d:2012-05-03|t:BJ|o:0
Manglet kun Avd.1 med 2 Raymans Pride/JM.Bjerring på å få 5 rette.
5 rette ga denne torsdagen kr 42749,-
Min innsats var kr 144,- pluss 3 kr bongavgift
Om noen er nysgjerrige på hva jeg hadde i Avd.1 så var det
6 Bicc's Dignity/GV.Gundersen (18,9a galopp) og 9 Speed Star/OA.Sagholen (som står med dist. i premierekkefølgen).
Programmet
https://www.rikstoto.no/program/pdf/BJ_20120503_Baneprogram.pdf
Litt bittert det ettersom Voje Eldina sannsynligvis ville vunnet uten innringingen. V65 ville gitt adskillig mindre med Voje Eldina, men likevel...
Men god var i hvert Ole Johnny Solberg både i dette løpet og i V65-1 hvor han utropte 4 Support Justice til dagens banker i V65.
Jeg er enestående:
Jeg er enestående:
Mvh/Flipper
Mvh/Flipper
02.05.2012 16:23 Oce
02.05.2012 16:30 Oce
For en vanskelig spilltype dette galopp-spillet er. :-) Og for noen premier til de som får det til.
En sak er helt klar; Jeg har ikke greie på galopp-løp.
Premie til litt i overkant av 10 vinnere landet på pene kr 110.818,-
Resultatet
https://www.rikstoto.no/Resultater/Resultat/?betdata=d:2012-05-02|t:L3|o:0
Tipstråd til moroklompen
http://www.oddsnet.com/fora/view/T%C3%A5by_galopp-64065-170811.html#170811
Min gambling kupong som jeg satte fikk Avd.1 og Avd.2 riktig. Ikke så værst tatt i betraktning jeg har null peiling på galopp. Kupongen min så slik ut, Avd.3 og Avd.4 var ikke i nærheten av noe som helst en gang :-)
4-6 (6 Hurry Lime/Elione Chaves vant som 5.valg)
Alle (6 Merrion Tiger/Anna Klaesson vant som 8.valg)
Tap på 4 Whisper (9 Pine Wood/Rafael De Oliveira vant som 7.valg)
Tap på 5 Eskimo (12 Exodus/Oliver Wilson vant, som 4.valg)
Innsats kr 36,-
Pluss kr 1,- i bongavgift til kommisjonær.
Det endte med 2 riktige til meg som gamblet som uvitende spiller.
Det endte med 2 riktige til moroklompen som sannsynligvis har en viss peiling på galopp og som nok har satt seg litt bedre inn i spillet på forhånd.
Dette beviser i grunn ingenting annet enn at man som uvitende kan klare noen riktige, og langt i fra alle riktige om man ikke skulle ha griseflaks. Litt interessant at jeg traff med Alle-strekene mine på det dypeste løpet :-)
Sikkert flaks det også.
Det er også nokså tilfeldig at moroklompen har riktige med overlapp på mine riktige. Om man tok en "etterpåklok-kupong", så ville dette blitt mine rekker 2 x 9 (og bonus for en strykning i etterkant) PLUSS moroklompens 8 x 13, gir 1872 rekker (rekkerpris kr 2,-). Ville kostet kr 3744,- å lever over internett.